Mijn grote liefde van 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AMarijn

Mijn grote liefde van 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 22:29

Ik vond het wel eens tijd worden om mijn hondje Joris op bokt te plaatsen.
Eerst even wat over joris zelf daarna de foto;s
We(mijn ouders) hebben hem gekocht als schapendoes zijnde, maar toen we hem daar zegen zagen wel al dat het geen schapendoes kon zijn want hij was blond dat hoord niet bij een schapendoes. Maar wat hij ook was Ik moest en zou hem hebben ik was gwoon verliefd ophem en nu nog steeds.
Ik denk zelf nu dat het een Tibetaanse terrier is, het karakter en exterieur klopt bij die van een tibetaan. Dus zo noem ik hem nu ook. Toen hij 6 maanden was gingen we op gehoorzaamheidscurses bij de puppy;s begonnen we na 1 maand mochten jor en ik al naar de gevordenen en konden we oefenen voor een A-examen. na 3 maanden dat te hebben gedaan kwam de examentijd er aan. Helaas had ik geen tijd zelf om examen te doen en hebben we het niet gedaan. Maarjah wel jammer want hij luister perfect.
Nu werd ik laatst gebeld door me trainer (van 1,5 jaar geleden Joris is nu 2 jaar) dat ik examen mocht doen!! Haha! 8November is het zo ver Joris en ik doen A examen in gehoorzaamheid, we zijn weer even begonnen met trainen om de puntjes op de I te zetten. Ik train joris elke dag zelf alleen en hierdoor luisterd hij nog steeds perfect naar alles wat je tegen hem zegt. nou hier komen de foto;s.

Afbeelding
Foto niet heel scherp maar is ie niet heerlijk? Haha!
Afbeelding
Beetje wind aan het hoofd
Afbeelding
(hij moest blijven zitten van mij, maar mijn camera is te intersant Tong uitsteken )
Afbeelding
Mijn liefde (L)

Zou leuk zijn als je een berichtje achter liet, of als je denkt dat het een ander ras is zeg het maar Haha!
(edit: kleine verandingen en toevoegingen)

XoNo

Re: Mijn grote liefde van 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:28

Geen idee wat voor ras Haha! Maar het is wel een erg leuke hond! Lijkt me een slimme knuffelbeer Ja

Vroeger kende ik een hond die er qua exterieur wel een beetje op leek, alleen was deze zwart, was ook zo'n lieve hond Ja Die had altijd de tik dat hij iets moest dragen, een krant, paraplu, tasje boodschappen Haha!

AMarijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 13:37

Dankje Haha! het is inderdaad een slimme knuffel beer.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:51

Hij lijkt wel de kop van een schapendoes te hebben en de vacht ook wel maar de kleur niet ;p

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:22

hihi, wat een leukerd, het kan toch ook een kruising tibetaan met schapendoes zijn. ik krijg ook een tibetaanse terrier, alleen wij wachten nu al een paar maanden op een nestje, bij het eerste nest waar wij een pup uit zouden krijgen had 1 pup te weinig, want wij stonden 6e op de lijst maar er waren maar 5 pups, en een paar weken geleden was er weer een ander teefje gedekt, maar we hebben deze week te horen gekregen dat de dekking mislukt was, dus, nu zijn we naar een andere fokker aan 't zoeken Boos! Tong uitsteken

AMarijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 21:41

Resi_lover schreef:
hihi, wat een leukerd, het kan toch ook een kruising tibetaan met schapendoes zijn. ik krijg ook een tibetaanse terrier, alleen wij wachten nu al een paar maanden op een nestje, bij het eerste nest waar wij een pup uit zouden krijgen had 1 pup te weinig, want wij stonden 6e op de lijst maar er waren maar 5 pups, en een paar weken geleden was er weer een ander teefje gedekt, maar we hebben deze week te horen gekregen dat de dekking mislukt was, dus, nu zijn we naar een andere fokker aan 't zoeken Boos! Tong uitsteken

Jah wij denken ook dat het een kruising zou zijn. Heel leuk dat je een tibetaanse terrier krijgt Haha! Nu moet je weer een tijdje wacht, ik ben heel benieuwd als je hem hebt. Zou het leuk vinden als je foto;s liet zien Schijnheilig
Succes met zoeken naar een ander fokker hoop dat je snel een goeie vind Haha!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 11:25

Ik vind hem erg leuk! En wit joh !!!