Ik heb een 7 jarige poes di onlangs is geopereerd aan haar kruisbandjes (die was gescheurd,
en ze heeft dus nieuwe gekregen...) Dat is nu denk ik 2 maanden geleden, en sinds ze weer
kan lopen en bewegen zit ze op een heeeeel rare manier! Ik vind het egt heel raar en begin
me ook zorgen te maken om haar. Haar linker achterpootje (daar was ze dus geopereerd)
voelt ook heel breekbaar aan en er zit bijna geen spiermassa meer aan, en dat terwijl ze al
ruim anderhalve maand weer loopt. Ze zat voor de operatie maar heel weinig op deze manier
en nu doet ze het bijna altijd. Ze probeerd haar pootje zo min mogelijk te belasten en houd
het pootje als ze zit op mijn vensterbank bijv. heel erg stijf naar beneden. Ziet er heel raar
uit en vroeg me dus af of er meer bokkers zijn met ervaring over hun kat die ook is geopereerd
aan haar/zijn kruisbanden, en wat voor effect het had op de kat.
Ziehier een paar foto's, beetje onduidelijk, maar je ziet wel de manier hoe ze zit.

Ik hoop dat iemand me kan helpen
Grtz Renee

naar mijn inzien niks om je zorgen over te maken 
ziet er grappig uit he
Maar het voedsel is dat voor de senior kat of is het speciaal? want wij hebben dus 2 katten allebij dus