Miauwende kitten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Letsdunit

Miauwende kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 11:55

We hebben sinds een aantal weken een kitten, erg lief maar we worden op het moment helemaal gek van haar. Ze miauwt de hele dag, van heel zachtjes tot heel hard. Ze heeft een vriendinnetje, hele huis ligt vol met speelgoed maar niks lijkt te helpen. We wonen op een boerderij dus hebben nu geprobeerd haar als we thuis zijn buiten te doen maar dan gaat ze heel hard krijzen, als we dat negeren klimt ze in onze hordeur en gaat dan lettelijk als een klein kind staan dreinen. Ik heb haar gedrag al vanuit alle oogpunten bekeken, als eerste natuurlijk of ze pijn heeft maar buiten dat ze een hartruis heeft is ze verder helemaal gezond. We hebben nog een katje in huis met hartruis maar die hoor je niet, de hartruis lijkt me dus ook niet de oorzaak hoewel het natuurlijk wel zo zou kunnen zijn dat zij er misschien meer last van heeft of iets dergelijks. Ik heb ook bekeken of dit misschien aangeleerd gedrag is, iedere keer als ze begon te miepen spoot ik met de plantenspuit, dit hield haar even stil maar op dit moment zou het inhouden dat ik de hele dag met plantenspuit zou moeten rondlopen want het gaat de hele dag door. We hebben een snuggelkitten geprobeerd wellicht dat ze een stukje moedergevoel mist maar daar moet ze niks van hebben.
Wie heeft er nog ideeen voor ons ?

MarloesRixt

Re: Miauwende kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 11:57

Ik blijf dit even volgen, ons Flip miauwt ook heel de dag door Vork Vooral een uur voor etenstijd en 's ochtends. Knipoog

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:27

Hoe oud is de kitten ?

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:30

die van ons had dat ook als je het blijft nergeren (zelfs als ze op schoot klimt) houd dat van zelf op aan de hard ruis zal het wel helemaal niet liggen heeft de onze ook last van Clown

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:36

Het zou best de aard van het beestje kunnen zijn.
Ik heb zelf twee Siamezen en een van die twee heeft ook regelmatig dagen dat hij de godganse dag zit te mauwen Knipoog

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:39

Wat krijgen ze te eten? Ik heb dan wel geen kitten, maar mijn volwassen kat is echt hyperdepieper ala miauwen de hele dag, achter je aan lopen en je lastig vallen als ie gewoon huis-tuin-en-keuken brokjes krijgt (whiskas o.i.d.). Sinds ie Royal Canin krijgt is het over. Laatst was de Royal Canin op en had ik even snel een zak gourmet gekocht, nou het hele tafereel begon weer van begin af aan. Snel maar weer aan de Royal Canin en het gezeur is over Knipoog