We hebben sinds een aantal weken een kitten, erg lief maar we worden op het moment helemaal gek van haar. Ze miauwt de hele dag, van heel zachtjes tot heel hard. Ze heeft een vriendinnetje, hele huis ligt vol met speelgoed maar niks lijkt te helpen. We wonen op een boerderij dus hebben nu geprobeerd haar als we thuis zijn buiten te doen maar dan gaat ze heel hard krijzen, als we dat negeren klimt ze in onze hordeur en gaat dan lettelijk als een klein kind staan dreinen. Ik heb haar gedrag al vanuit alle oogpunten bekeken, als eerste natuurlijk of ze pijn heeft maar buiten dat ze een hartruis heeft is ze verder helemaal gezond. We hebben nog een katje in huis met hartruis maar die hoor je niet, de hartruis lijkt me dus ook niet de oorzaak hoewel het natuurlijk wel zo zou kunnen zijn dat zij er misschien meer last van heeft of iets dergelijks. Ik heb ook bekeken of dit misschien aangeleerd gedrag is, iedere keer als ze begon te miepen spoot ik met de plantenspuit, dit hield haar even stil maar op dit moment zou het inhouden dat ik de hele dag met plantenspuit zou moeten rondlopen want het gaat de hele dag door. We hebben een snuggelkitten geprobeerd wellicht dat ze een stukje moedergevoel mist maar daar moet ze niks van hebben.
Wie heeft er nog ideeen voor ons ?