Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oscar schreef:Onderlaatst hoorde ik van onze DA dat konijnenbezitters er goed aan zouden doen om hun konijnen 1 dag per week alleen maar hooi en water te voeren. Dat zou een hoop van dit soort problemen kunnen voorkomen.
laura22 schreef:Faniek: ze kreeg eerst biks als het bakje leeg was maar na een tip van hier krijgt ze nu om de twee dagen een klein handje
Wilawander: de tanden en kiezen zijn goed een kennis van mij heeft er na gekeken en die heeft veel ervaring met konijnen
Okee dan ga ik haar morgen nog een keer wassen hoop dan dat ik de rest weg krijg lijkt me voor haar ook niet ideaal steeds wassen
laura22 schreef:Oww das minder dank je wel zal er extra goed op letten. Kan iemand mij vertellen hoe ik haar het best kan wassen nu doe ik het in de wasbak heul onhandig wij hebben helaas geen bad en in de douche is het ook heul onhandig graag tips voor in de wasbak
laura22 schreef:Faniek: ze kreeg eerst biks als het bakje leeg was maar na een tip van hier krijgt ze nu om de twee dagen een klein handje
Hobby schreef:Let er op dat je haar toch echt steeds goed schoon wast. Binnen korte tijd kunnen er door vliegen eieren in de plakpoep gelegd worden, waarna de maden jouw konijn aan kunnen vreten. Ik heb dit jaar helaas alweer meerdere konijnen met maden gezien...