Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik zat vanavond nog wat achter de computer terwijl mn vriend wat aan het rommelen was in huis. Mn vriend viel in slaap op de bank en toen ik hem even later wakker maakte kwamen we erachter dat onze kat nergens te vinden was. Echt overal gezocht en toen tot de conclusie gekomen dat ze achter op het balkon naar buiten moet zijn gegaan. We zitten op 9 hoog en hebben zo een smal glazenwassersbalkon. Nou komt ze daar nooit want we hebben de deur altijd dicht maar nu is ze er waarschijnlijk uitgeglipt toen mn vriend even op het balkon moest zijn. Gezien de tijd ( kwam er om half 1 ong achter ) konden we niet meer de hele flat wakker gaan bellen. Onze flat is echt heel lang wel zeker 150 m en ze kan over de hele lengte van de flat zitten. Buren die nog wakker waren hebben haar voorbij zien lopen en weer terug maar wij zitten nogal aan de ene kant van de flat en ze is dus juist die lange kant opgelopen. We staan hier al anderhalf uur te roepen op het balkon en met haar belletje te schudden maar ze komt maar niet.
Ik ben zo bang dat ze naar beneden is gevallen durf er niet aan te denken maar we hebben ook al op het grasveld beneden gezocht en daar was ze dus niet. Zodra het licht wordt gaan we daar weer zoeken en we blijven uiteraard de hele nacht op om te hopen dat ze toch nog weer de goede kant op loopt. Helaas is het bij ons echt onmogelijk om van balkon naar balkon te lopen dus daar kunnen we ook niet kijken. Ik ben zo bang dat ik haar kwijt ben nu 
Ik moest het echt even van me afschrijven