Onze lieve Disney is weg :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Onze lieve Disney is weg :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 02:19

Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik zat vanavond nog wat achter de computer terwijl mn vriend wat aan het rommelen was in huis. Mn vriend viel in slaap op de bank en toen ik hem even later wakker maakte kwamen we erachter dat onze kat nergens te vinden was. Echt overal gezocht en toen tot de conclusie gekomen dat ze achter op het balkon naar buiten moet zijn gegaan. We zitten op 9 hoog en hebben zo een smal glazenwassersbalkon. Nou komt ze daar nooit want we hebben de deur altijd dicht maar nu is ze er waarschijnlijk uitgeglipt toen mn vriend even op het balkon moest zijn. Gezien de tijd ( kwam er om half 1 ong achter ) konden we niet meer de hele flat wakker gaan bellen. Onze flat is echt heel lang wel zeker 150 m en ze kan over de hele lengte van de flat zitten. Buren die nog wakker waren hebben haar voorbij zien lopen en weer terug maar wij zitten nogal aan de ene kant van de flat en ze is dus juist die lange kant opgelopen. We staan hier al anderhalf uur te roepen op het balkon en met haar belletje te schudden maar ze komt maar niet.
Ik ben zo bang dat ze naar beneden is gevallen durf er niet aan te denken maar we hebben ook al op het grasveld beneden gezocht en daar was ze dus niet. Zodra het licht wordt gaan we daar weer zoeken en we blijven uiteraard de hele nacht op om te hopen dat ze toch nog weer de goede kant op loopt. Helaas is het bij ons echt onmogelijk om van balkon naar balkon te lopen dus daar kunnen we ook niet kijken. Ik ben zo bang dat ik haar kwijt ben nu Boos!
Ik moest het echt even van me afschrijven

Maikee

Re: Onze lieve Disney is weg :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 02:21

Ahh meid

Veel sterkte, hoop dat je haar morgen gewoon vind Ach gut

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 02:22

Ik hoop dat ze niet zo stom is om naar de rand te lopen dat balkon is maar 60cm breed Boos! voor loopt ze er soms ook langs maar dan heb ik haar aan een lijntje. Misschien heeft iemand haar gezien en naar binnen gehaald maar heb niet het idee dat ze daaraan zullen denken gezien er wel meer katten hier los lopen. Maar die zijn er aan gewend en Disney dus niet Boos!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 02:25

Katten zijn meestal niet stom he Knipoog

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 03:52

Ze komt hier net gewoon binnen lopen alsof het de normaalste zaak van de wereld is Haha! ik ben zo opgelucht ga nu eindelijk slapen Haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 07:25

Gelukkig zeg! Die katten mormels ook!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 08:16

Nou echt wel kleine draak is het ook! Maar ben wel zo blij dat ze er weer is, ze ligt heerlijk om mn schoot nu! En daarnet ging ze doodleuk voor de deur staan waar ze door was ontsnapt zo van, laat me er eens uit. Nou ik dacht het niet hoor dame!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 08:20

katten zijn eigen wijze beestjes

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 08:22

Dan zou ik ook schrikken Babel, zeker als ze niet gewend is om buiten te zijn. Wel mooi dat ze dan weer binnen komt lopen alsof er niks gebeurd is Huilen van het lachen

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 08:29

Nou t stomme is dat wij in de woonkamer zaten met de deur daar open en de slaapkamer deur ook open. En ik dacht al steeds dat ik wat hoorde maar dat was gewoon mn verbeeldig. Dus toen ik dacht dat ik voetjes hoorde en gelik dus ik weer erheen gerent, licht aan, leeg bed, geen kat. Dacht dat t weer mn verbeelding was. Ik licht weer uit weer loop ik terug zit mevrouw in de gang op me te wachten Haha! Zag later pas dat er ook allemaal natte pootjes over het bed liepen maar was me echt niet opgevallen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:38

LZP -> BB