Ik kan het nog niet echt geloven.
21 juni is mijn kat Snoopy ineens verdwenen. Hij was zoals altijd naar buiten gegaan na het eten, maar hij kwam niet meer terug..
Weken heb ik gezocht en posters opgehangen enz enz.
Verschillende keren belden er mensen dat ze Snoopy gezien hadden, maar als ik ging kijken bleek het een andere kat te zijn, of de kat was weg.
Inmiddels na bijna 4 maanden was de meeste hoop bij mijn ouders vervlogen.
Ik bleef echter heel vaak dromen dat Snoopy thuis kwam. (Wat ontzettend vervelend wakker worden is)
Maar net kwam mijn vader naar boven, en vroeg me of ik even mee naar onder wilde komen, hij wilde me iets laten zien.
Voor de deur van de bijkeuken bleef hij staan en hij zei dat ik moest kijken door het raam. Eerst zag ik niets, maar toen ik goed richting voerbak (van Sientje, mn andere kat) keer toen zag ik daar een kat hééél gulzig de hele bak wegeten.
SNOOPY WAS TERUG GEKOMEN!!!
Meteen heb ik de deur opengegooid en Snoopy helemaal plat geknuffeld. Ik heb hem opgepakt en het hele huis doorgerend. De tranen stroomden over mn wangen.
Na al die hysterie ben ik terug naar boven gelopen om Sientje plat te gaan knuffelen. Die overigens niet de sociaalste is en dus alleen maar hard kon kwispelen en blazen en grommen.
Mijn vader zat net tv te kijken toen Sientje ineens begon te gillen en meppen tegen het raam. Toen mijn vader ging kijken zat Snoop dus netjes met zijn kont op de deurmat en zijn voorpootjes tegen de deur te trommelen en roepen dat hij na binnen wilde.
Ik ben dus super blij dat hij weer terug is, en ik hoop dat het goed gaat tussen Sientje en Snoopy nu. Sientje is namelijk in de afgelopen 4 weken een totaal andere kat geworden.
Snoopy was een dikke kat met een buik tot bijna op de grond, en nu is hij volslank zeg maar mager.
Natuurlijk meteen foto's gemaakt

Dus even een paar foto's ter vergelijking.
Snoopy voordat hij spoorloos verdween:

Snoopy nu:

Ik hoop dat ik nu een beetje kan slapen en dan morgenvroeg eindelijk weer wakker kan worden zondat dat ik droom dat Snoopy terug is gekomen.
Natuurlijk ga ik dan ook mooie foto's maken van mijn mannetje. Nu wilde hij alleen maar kopjes geven en aandacht.