Okay, dan ben je eindelijk veranderd van een lelijk eendje in een mooie zwaan, dan moet er ook wat mee gedaan worden ook, toch? Dat de meeste zwanen voldoening halen uit decoratief ronddobberen in een mooie vijver of sloot, ála, maar sommige zwanen willen meer, veel meer. Ik dus. Zwaan Sjaan. Ik wil Hollands Next Topmodel Zwaan worden. De maten heb ik al, ik ben nog lekker jong en heb een fruitig uiterlijk dus dat moet lukken. Nu nog een zender vinden die er een heus programma van kan maken zodat ik al die duffe eenden in de poel de ogen uit kan steken.
Hehe, het zou zo mooi wezen...
Dromen van een toekomst als topmodel...

Zucht...en dan wordt je wakker en merk je dat je in dezelfde duffe sloot dobbert als ál die anderen...
Dus wat doe je dan, op weg naar De Top? Simpel, op zoek naar een fotograaf. Aan de wandel dus, en laat er dan net op dát moment zo'n mal mens met een fotomaakvirus langskomen! Ha! Ik grijp mijn kans en ga ervoor!
Even mijn loopje oefenen...

Speel met die camera.

Mmm...hoe deden ze dat ook weer bij Hollands Next Top Model?

Wat?!?Te saai?!?

Okay, dan. Is dit wat?

Of liever en profile van deze kant?

Vogue, here I come!

Oeh, deze gaat linea recta in mijn portfolio!

Geen shoot zonder close-ups, he!

Yeah, baby, the camera LOVES me

Enneuh...thanx fotofreakmop, het was net echt!
Noot van de fotograve: Gemaakt met een simpele compactcamera, dus de kwaliteit laat soms wat te wensen over. Wat de zwaan betreft, die kwam recht op me af op het moment dat ik mijn fototoestel pakte. In eerste instantie vond ik het ietwat eng, maar al snel bleek Zwaan Sjaan geen slechte bedoelingen te hebben en kwam hij of zij vlakbij me staan. Al met al een aparte ervaring...