Hollands Next Top...eh...Zwaan?!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pluizebolpum

Hollands Next Top...eh...Zwaan?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 14:44

Dagdroom van een zwaan
Okay, dan ben je eindelijk veranderd van een lelijk eendje in een mooie zwaan, dan moet er ook wat mee gedaan worden ook, toch? Dat de meeste zwanen voldoening halen uit decoratief ronddobberen in een mooie vijver of sloot, ála, maar sommige zwanen willen meer, veel meer. Ik dus. Zwaan Sjaan. Ik wil Hollands Next Topmodel Zwaan worden. De maten heb ik al, ik ben nog lekker jong en heb een fruitig uiterlijk dus dat moet lukken. Nu nog een zender vinden die er een heus programma van kan maken zodat ik al die duffe eenden in de poel de ogen uit kan steken.
Hehe, het zou zo mooi wezen...

Dromen van een toekomst als topmodel...
Afbeelding

Zucht...en dan wordt je wakker en merk je dat je in dezelfde duffe sloot dobbert als ál die anderen...
Dus wat doe je dan, op weg naar De Top? Simpel, op zoek naar een fotograaf. Aan de wandel dus, en laat er dan net op dát moment zo'n mal mens met een fotomaakvirus langskomen! Ha! Ik grijp mijn kans en ga ervoor!

Even mijn loopje oefenen...
Afbeelding

Speel met die camera.
Afbeelding

Mmm...hoe deden ze dat ook weer bij Hollands Next Top Model?
Afbeelding

Wat?!?Te saai?!?
Afbeelding

Okay, dan. Is dit wat?
Afbeelding

Of liever en profile van deze kant?
Afbeelding

Vogue, here I come!
Afbeelding

Oeh, deze gaat linea recta in mijn portfolio!
Afbeelding

Geen shoot zonder close-ups, he!
Afbeelding[/size]

Yeah, baby, the camera LOVES me
Afbeelding

Enneuh...thanx fotofreakmop, het was net echt!

Noot van de fotograve: Gemaakt met een simpele compactcamera, dus de kwaliteit laat soms wat te wensen over. Wat de zwaan betreft, die kwam recht op me af op het moment dat ik mijn fototoestel pakte. In eerste instantie vond ik het ietwat eng, maar al snel bleek Zwaan Sjaan geen slechte bedoelingen te hebben en kwam hij of zij vlakbij me staan. Al met al een aparte ervaring...
Laatst bijgewerkt door Faniek op 18-10-08 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lettertype naar normaal gebracht

Sambo

Re: Hollands Next Top...eh...Zwaan?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:45

Geweldig

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:53

Hahaha ik vind die beesten in het echt behoorlijk eng Nagelbijten / Gniffelen Ze zijn me wel eens achterna gelopen of bijna tegen het hoofd gevlogen Lips are sealed
Maar hoe jij het schrijft klinkt het wel heel mooi! *LOL*

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 15:20

Ik snap wat je bedoelt, MarloesRixt...Ooit eens een zwaan boos zien worden op een man omdat ie niet snel genoeg met hapjes op de proppen kwam. Was een behoorlijk uit de kluiten gewassen vent, maar mooi dat ie tegen de muur aanstond en héél snel die broodjes weggooide...
Ik zeg zelf altijd 'Rustig aan maar, ik kom in vrede...' en dat schijnen ze te begrijpen. Dwz, ze kijken me schuin aan en gaan dan verder met waar ze mee bezig zijn, zelfs al kom ik vlakbij. Dit 'geval' was ik al eerder tegengekomen en heb er toen ook een 'goed gesprek' mee gehad omdat ik even dacht dat het dier niet goed was. Deze keer is ie gewoon in slaap gevallen waar ik bij stond, die eerste foto was eigenlijk de laatste...
(ik sta bekend om mijn slaapverwekkende verschijning, met katten, honden en paarden ben ik het al gewend, maar zwanen?!?)

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:24

meid als dat gebeurt dan vertrouwen ze je en voelen ze zich op hun gemak Knipoog
trouwens leuke foto reportage zo Ja
Tong uitsteken

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:39

Wij hadden ook zo'n zwaan in onze vijver vroeger, maar dan een zwarte. Alleen die had van onze hele tuin zijn terretorium gemaakt ofzo. Want zogauw m'n zusje en ik buiten gingen spelen kwam die zwaan altijd op ons afrennen... Is een tijd geweest dat we ook echt niet naar buiten durfde als die zwaan niet in de uiterste hoek van de tuin was Huilen van het lachen Maar goed deze was dus kennelijk wel lief en staat nu nog mooi op de foto ook Knipoog