Mijn oude kat en zijn nieuwe oh zo lieve zusje..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nidiot

Mijn oude kat en zijn nieuwe oh zo lieve zusje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:04

..Niet dus Clown
Ik heb nu 8 weken een nieuw katje die ik kreeg om de fles te geven toen die 3 weken oud was.
Nu ze al een stukje groter is (11 weken) zit ze de hele tijd achter mijn oude kater van 16 aan.. Ach gut
Het lijkt wel of ze nu al de baas is over de oudere kat.. Maar af en toe geeft die toch wel een paar tikken terug maar daar is ze dus helemaal niet bang voor Clown
Het kleintje is door der moeder afgestoten en haar broertjes en zusjes zijn opgegeten door tekkels Huilen .

1. Sjuulke toen we haar kregen (ze zat helemaal onder haar eigen ontlasting, dus we hebben haar meteen gewassen):
Afbeelding

2. Daarna warm gehouden en de eerste fles gegeven:
Afbeelding

3. De volgende dag, ze had nog helemaal geen haartjes op de buik en rond de oogjes.
Afbeelding

4. En dan van 2 weken geleden.. is het geen schatje? Haha!
Afbeelding

5. Van diezelfde dag!
Afbeelding

6. Mijn lieve opaa..
Afbeelding

7. En nog een keer Haha! . Hier was die bekaf na 5 minuutjes achter een touwtje aanrennen Clown
Afbeelding

8. Kijk dat mondje Lovers
Afbeelding

9. En ze passen zo goed bij elkaar.. Verdrietig nu moeten ze dat zelf nog ontdekken Haha!
Afbeelding

Mirjam79

Re: Mijn oude kat en zijn nieuwe oh zo lieve zusje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:37

Sjuulke is wel opgeknapt hoor! En Opa: geweldig he, dat jonge spul! Moet ie wel even aan wennen, maar dat komt vast wel goed tussen hun.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:20

omdat de kleine geen broertjes en zusjes en mamma had om door te worden opgevoed heeft ze alleen maar jouw oude opa. Die is helaas een wat mindere nanny gebleken dus vandaar dat ze een klein terroristje is tegenover hem. Ach gut
Ze zullen het toch zelf uit moeten vechten en jij moet hem helpen met opvoeden, helaas mist ze wat 'sociale vaardigheden' en die zijn moeilijk aan te leren zonder soortgenoten die haar dr plek wijzen.
Het is wel een onwijs leuk poesje!

Nidiot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 13:16

Dat klopt idd, ze weet haar grenzen neit en daardoor bijt ze ook erg veel! maar dat zal wel goedkomen, hoop ik Haha!