We wilden 1 reutje.. Ik viel gelijk voor een prachtig reutje die met zn hoofd in het kommetje van mijn hand in slaap viel.
M'n ouders vielen voor de grootste, een supermooie wildkleur bruine. Heel aparte kleur. Mijn broertje vond die ook erg mooi.
Dus ik wil dan niet egoistisch zijn en nam die ook in mijn armen. Poeh, ook bij deze voelde ik kriebels in mijn buik.. Voelde ook enorm goed. Tot ik weer naar t andere diertje keek en ik een naar gevoel kreeg. Ik zou spijt krijgen was ik bang. Dus geopperd dat ik dat hondje anders zelf zou kopen.
Waren ze niet mee eens, Nick, mijn broer al helemaal niet.. Ik snapte dat niet.. Later zegt ie tegen mn vader. En als we nou allemaal een deel betalen, mogen we ze dan beide? Bleek nou dat hij bang was dat het 'mijn' hond zou zijn als ik hem zou betalen. Aangezien beide reutjes zo goed voelden hebben we besloten ze allebei in huis te nemen.
Ze zijn nu 2 weken oud. Oogjes gingen bij sommige net open. Oh wat zijn ze toch prachtig. Ik ben zo blij en zo verliefd

Dakota:

De grote bruine, welke nog geen naam heeft.

Bij mams

Hoopje pups

Suggesties voor een naam voor de bruine zijn welkom. We zitten wel te denken aan een Amerikaanse / Native American naam.
Nu nog een paar weekjes geduld tot ze oud genoeg zijn om mee naar huis te mogen