Ik maak dus een krabpaal, voor onze kat, maarik vroeg me dus af, of iemand nog leuke ideeën heeft? Ik heb nu al een hol, een buis waar ie door kan lopen, een mandje, met kussen, ene een plankje met pluche, en er zit heel veel sisal op.(van dat spul waar katten goed hun nagels aan kunnen scherpen. En er hangen ook 2 speeltjes in
Misschien weet iemand nog iets leuks??? (ik weet dat ie al redelijk druk is, maar het is leuk om te maken, en Twinkle vindt alles wat er tot nu toe inzit erg leuk.)
Onze katten zijn dol op die mandjes, gelukkig hebben we er twee en dus voor elke kat 1 (krapbaal is beige met bruin en onze katten zijn beige en bruin, dus ziet er altijd erg leuk uit!). Ook het muisje wat aan een elastiekje hangt met catnip er in zijn ze dol op om mee te spelen. Onze krabpaal staat vast tegen het plafond en ze rennen vaak van onder naar boven (aan de paal alleen) om dan als de koningin van de kamer te gaan slapen op het bovenste plankje. Iets met rammeltjes of belletjes doet het ook altijd goed hier
Heb nog even gegoogled, ik heb nu dit: een buis, die door midden is gezaagd, (vorm van een banaan dus) en die met touw ophangen, dat ie schommelt In het midden een sterk speeltouw En tussen 2 zitjes een doek hangen, met gat erin, dan is het een afgesloten ruimte, op het gat na.
pas wel op met dingen aan touwtjes of elastiek dat ze zich er niet in kunnen ophangen als je niet thuis bent, is heel gevaarlijk voor ze nl... leuk dat je er zelf eentje maakt, maak er eens een foto van als je wilt?
Elastiek in idd link. Een tijd terug zat mijn kat ineens vast met zijn poot, doordat het elastiek eromheen draaide, terwijl hij het speeltje nog vast had met zijn nagels. Gelukkig zat ik erbij en kon ik hem bevrijden. Sindsdien geen speeltjes aan een elastiekje meer aan een klimpaal. Mijn katten willen in een klimpaal in ieder geval een royale, zachte slaapplek
Je kunt van een handdoek een hangmat maken door het met de 4 punten vast te maken. Evt 2 punten aan de krabpaal en de andere 2 punten bijv aan de muur. Mijn katten zijn gek op de zelfgemaakt hangmat.