Wij zijn gisterenochtend terug gekomen van vakantie. Toen ik thuis kwam waren de katten helemaal blij om ons weer te zien. Ik merkte gelijk dat er iets met de staart van Jessy (ons kneusje) aan de hand was. Hij hing helemaal slap vanaf 3 cm van de aanzet. Toen ik in het puntje kneep bleek hij nauwlijks te reageren.
Ik heb gelijk de dierenarts gebeld en verteld dat ik dacht dat zijn staart gebroken was en ik kon gelukkig gelijk langskomen. Dus na een vliegreis van 10 uur zat ik een half uur na thuiskomst in de wachtkamer van de dierenarts.
Hij bleek idd gebroken te zijn maar omdat hij nog wel iets voelt wil de dierenarts het nog even afwachten. Misschien dat de zenuwen zich herstellen zodat hij niet verlamd blijft. Het was hoogst waarschijnlijk net voor mijn thuiskomst gebeurt dus de buren (die voor de huisdieren zorgden) hebben het niet kunnen zien. Hij heeft nu pijnstillers meegekregen en moet het tot vrijdag aankijken. Als hij wel verlamd blijft zal zijn staart er waarschijnlijk af moeten.
Dat was een 'leuke' thuiskomst van vakantie... NOT!!