Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faniek schreef:Met 8 weken eraf, ze krijgen nog zoveel mee. Ze beginnen met een kleine 3 weken pas mee te eten met van alles. De darmen van een konijn zijn erg gevoelig als ze er 3 weken later al af gaan, krijgen de darmen een klap. Vaak zie je het mis gaan met 6 weken en het is onzin dat moeder konijn ze aan valt.
Bij mij gaan ze er minimaal met 8 weken af en dieren die ik aan hou blijven nog een stuk langer zitten en moeder is ze nooit zat. Beetje een slap excuus van de fokker.
Jaimyliefje schreef:Faniek schreef:Met 8 weken eraf, ze krijgen nog zoveel mee. Ze beginnen met een kleine 3 weken pas mee te eten met van alles. De darmen van een konijn zijn erg gevoelig als ze er 3 weken later al af gaan, krijgen de darmen een klap. Vaak zie je het mis gaan met 6 weken en het is onzin dat moeder konijn ze aan valt.
Bij mij gaan ze er minimaal met 8 weken af en dieren die ik aan hou blijven nog een stuk langer zitten en moeder is ze nooit zat. Beetje een slap excuus van de fokker.
kan het ook komen dattie dat zei omdat hij er zelf graag een aantal wil hebben...?