Mijn hond heeft altijd de fijne hobby overal doorheen te rennen en daarbij zich dus te verwonden. Nu heeft hij 4 maand geleden zijn achterpoot opengehaald aan de voorkant precies in de knik. De boel natuurlijk onstoken. Werk zelf bij een DA en hond is gelijk op de AB gezet en in verband gepakt met antibiotische zalf. Daar mijn hond zich niet zo goed gedraagd in onze praktijk ben ik een maand later naar een kliniek gegaan daar het niks beter werdt. Inmiddels 2 AB kuren en een DA die niet meer weet wat ermee te doen.
In de kliniek is de wond verder geopend en schoon gespoeld daar het verdacht op een vreemd voorwerp. Binnenhuids gehecht. Deze hechtingen zijn niet opgelost maar kwamen stukje voor stukje naar buiten door de wond. Na 2 maand was alles zo'n beetje eruit. Tot die tijd AB en Clindacutin wondzalf.
Ben daarna begonnen met Prontosan Gel en daar ging de wond grotendeels goed mee dicht. behalve in die knik. Vetramil geprobeerd. nekrolytan. Niks helpt. Inmiddels is de wond nog steeds open en wordt niks beter. 5 dierenartsen die het niet meer weten. Ook zonder verband geprobeerd. Wond knapte nog verder open.
Iemand nog suggesties over wondzalven enz. ? elk idee is welkom. Mogen ook ideen zijn die normaal bij mensen worden toegepasd. Ben bereid uit te proberen.
Zijn wondheling is sowieso bar slecht. Naar aanleiding daarvan bloed onderzocht maar alles is helemaal goed. Homeopathie hebben we geprobeerd.
Ben heel benieuwd.