Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hobby schreef:Misschien dat je de katten kunt temperaturen? Mogelijk heeft de kat met blaasontsteking verhoging of koorts?
soesita schreef:In groepjes van drie of zo tijdelijk opsluiten in aparte ruimtes? En dan steeds verder uitselecteren? Is maar een spontaan idee, hoor. Ik heb het ook weleens voorgehad maar dat waren gelukkig maar twee katten.
Ffortuna schreef:Heb net je profiel gelezen, wat super dat je al die kittens hebt geadopteerd! Misschien heb je nu wel wat veel katten (13, jeeeeetje!) maar je hebt er ook de ruimte voor. Geweldig!
(Zelf vang ik momenteel ook een nestje asielkittens op, inclusief de mama. 5 kittens en de mama maakt dus 6 katten, maar ik woon op een flat van 70m2, dus een heel ander verhaal dan bij jou. Al mijn kittens gaan dan ook naar een nieuw baasje. Ik zal ze wel vreselijk missen, kan me dan ook zo goed voorstellen dat jij ze wel gehouden hebt!
Edit: bij mij gaan ze a.s. zaterdag en maandag weg)
Sting schreef:Heb het vandaag op stage eens gevraagd: Makkelijkst is als je smorgens en savonds een kat opsluit in de badkamer, en dan de urine opvangen (pipetje vragen bij DA, zodat je het op kan zuigen, kattenbak met KATKOR). Dan heb je alleen nog wel het probleem dat je zelf de urine niet kan testen, maar evt valt daar met je da wel wat over te regelen.
_WenDy schreef:Ik heb ook via de DA een potje met die stripjes geregeld. Zolang je erbij zegt dat het te indicatie is en zodra je weet welke kat het is je alsnog urine brengt, want DA willen het graag zelf in de hand hebben......Want anders lopen ze inkomsten mis he! Anders krijg je die stripjes niet. Maar ze zijn niet goedkoop! Maar is wel handig!
Ffortuna schreef:_WenDy schreef:Ik heb ook via de DA een potje met die stripjes geregeld. Zolang je erbij zegt dat het te indicatie is en zodra je weet welke kat het is je alsnog urine brengt, want DA willen het graag zelf in de hand hebben......Want anders lopen ze inkomsten mis he! Anders krijg je die stripjes niet. Maar ze zijn niet goedkoop! Maar is wel handig!
Ohja, ze verdienen ook echt ontzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettend veel op urineonderzoekjesGeloof me, ik woon samen met een dierenarts, en het is geen vetpot. Maar goed.
Ik begrijp dat het inmiddels niet meer nodig is?