Sinds een weekje ben ik in het bezit van 6 guppy's. Namelijk 4 vrouwtjes en 2 mannetjes.Nu merkte ik net dat een guppy een merkwaardige rode sliert aan zijn buik heeft hangen. Ik heb gegoogled, maar kon niets vinden hierover.Iemand die mij meer informatie kan geven?
Toch even in de gaten houden, er zijn ook uitwendige wormen die rood zijn (al zijn die meestal in een "trosje" aanwezig).
Onze guppy's hebben ook gewoon rode poepies.. Dus dat kan het ook zij.. is het dezelfde vorm*klein of groot* als zijn normale ontlasting?
Wormen laten niet zo maar los, die hangen eruit, maar zullen aanzienlijk langer daar zitten dan wanneer het poep is.
hm...hoop niet dat het wormen zijn....Heb de poep van ze niet echt in de gaten gehouden op "lengte". Ik hou ze even in de gaten!
_Skess_ schreef:hm...hoop niet dat het wormen zijn....Heb de poep van ze niet echt in de gaten gehouden op "lengte". Ik hou ze even in de gaten! Als het na een half uurtje los heeft gelaten, is het gewoon poep hoor. Pas als het er echt een dag zit, moet je je zorgen gaan maken over wormen.