Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faniek schreef:Ik zou je adviseren de kleine naar de opvang te brengen, daar word ze gekoppeld en heeft ze dus een maatje en kan ze een fijn leven tegemoet gaan.
MysticTinker schreef:Ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen doen.. je koopt een dier, je weet dat ze een aantal jaren oud worden, en vervolgens zijn ze het beestje zat en dumpen ze em langs de wegBah
Wat is t voor een konijntje? Jong dwergje? Is ie een beetje rustig?
Ons laatste konijntje hebben we deze week moeten laten inslapen, ben er helemaal kapot van, maar ik wil er wel eens over denken, misschien wil ik em wel van je overnemen.. Ons konijntje zat 's winters altijd binnen, los in de kamer, dus als ze een beetje rustig is en niet alle meubels molesteert dan mag het misschien wel van mn ouders
jesito schreef:Faniek schreef:Ik zou je adviseren de kleine naar de opvang te brengen, daar word ze gekoppeld en heeft ze dus een maatje en kan ze een fijn leven tegemoet gaan.
Dat is natuurlijk ook maar weer de vraag, daarbij komt dat ik 30 euro moet gaan betalen om het diertje weg te brengen, ik heb haar tenslotte ook gevonden.
Joscaa schreef:Wat is dat nou weer voor opmerking. Alsof ze dat beest mishandeld ofzo.
Hij loopt lekker los, veel konijnen zitten hun hele leven in een rothokje van misschien nét 1 meter lang. Nu heeft 'ie de ruimte & krijg hij aandacht.
Kan hij de andere konijnen wel gewoon zien? Dan heeft hij iig konijnen die hij kan zien. Ik had eerst ook maar 1 konijn (inmiddels 4) en die kreeg zoveel aandacht, die had een fantastisch leven. Dat kan ik met zekerheid zeggen, dus doe astjeblieft niet alsof dat beest nu dood gaat ofzo.![]()
Tuurlijk is een vriendje erbij leuker, daar snap ik je punt ook wel, maar er is menig konijn wat het slechter heeft.
Faniek schreef:Ik kan je garanderen dat als mensen een konijn bij de opvang hebben dat ze minimaal een groot hok met ren moeten hebben + een ander konijn als maatje. Daar moeten ze ook voor tekenen!
Ik vind het spijtig dat je er zo'n slecht beeld van hebt, want de grotere opvangcentra zijn gewoon ontzettend goed. Volg alleen maar eens een tijdje de weblogs.