Het is geen kwestie van niet op kunnen houden want voor ik de honden alleen laat, laat ik ze altijd nog uit. Ook zo 's ochtends vroeg is het geen kwestie van niet op kunnen houden want hij gaat 's avonds om 23.00uur voor het laatst uit en als je om 6.30 uur de kamer binnen komt heeft hij het toch weer gedaan. We hebben deze hond nu ruim 6,5 week en dit speelt dus sinds een kleine week. Hiervoor hebben we helemaal geen problemen met hem gehad (één maal moeten corrigeren, de allereerste nacht). Ook plast hij niet als wij niet "afgeschermd" zijn (dus bijvoorbeeld in slaapkamer met dichte deur of zoals dus in de badkamer met de deur dicht).
Hij plast steeds op de slaapbank, op de dezelfde plek. En zoals jullie begrijpen; ik wordt er niet blij van en hoop op jullie wijsheid en advies!

Er liggen voldoende speeltjes, een gigantisch flostouw e.d. door het huis. Het water zet ik weg voor we naar bed gaan om te voorkomen dat hij 's nachts eventueel veel zou gaan drinken en het daardoor niet op zou kunnen houden. De hond is trouwens 16 maanden. Verder is het een schat van een beest en doet hij het super, heerlijk aanhankelijk en super lief en leuk met zijn zusje (die we wel vanaf dat ze 11 weekjes was hebben en dit soort rare kunstjes niet vertoont..)

Hellup!