Al een maand was hij ziek niet eten en drinken en alleen maar slapen.
Hij was altijd buiten maar zelfs dit wou hij niet meer het was een kater en een behoorlijke grote
maar hij viel zoveel af en hij was echt een zielig hoopje geworden.
We kregen kuurtjes mee van de da maar helaas werkte die steeds niet hij ging onder narcose zodat ze in zijn keel konden kijken of hij daar iets had zitten waardoor hij niet at.
Hier kwamen een aantal grassprieten uit en we dachten dat dit het was, langzamerhand zou hij weer moeten gaan eten maar dit deed hij niet en we gingen weer naar de da en kregen weer een kuurtje mee maar het ging alleen maar slechter.
Zondagavond had hij geen controle meer over zijn achterlijf hij wou lopen maar zijn poten zwiepte alle kanten op het was zo erg om hem zo te zien.

We zouden eigenlijk dinsdag pas naar de da gaan maar we vertrouwde het niet en ik had gebeld of we maandag daar terecht konden.
s' morgens had ik hem al een tijdje op schoot genomen en ik kon alleen maar huilen volgens mij wist ik van binnen dat hij die dag dood zou gaan
s' middags zijn we naar de da gegaan en zouden we bloed gaan prikken.
hier kwam uit dat er iets helemaal niet goed was met zijn nieren en dat hij erg veel pijn had ook bleek hij een gezwel in zijn buik te hebben en volgens de da was het het beste hem in te slapen
ik heb hem nog een tijdje op schoot genomen wat hij anders nooit wou.
Daarna heb ik hem op de tafel gelegd en hij keek niet meer op als je wat tegen hem zei hij was helemaal op.
Gelukkig is hij heel rustig ingeslapen en heeft hij niet meer gevochten.
de da had hem daarna weer in zijn mandje gelegd en we hebben hem mee naar huis genomen zodat de hond het ook kon zien.
hij is 15 jaar geworden waarvan hij 14 jaar bij ons is geweest ik weet ook niet anders dan dat hij er altijd was.
Het was een superbeestje en zal hem ontzettend missen maar hij verdient zijn rust nu hoe moeilijk het nu ook is dan hij niet meer terug komt het is de beste oplossing geweest want ik wil niet dat hij pijn heeft.
steeds denk ik hem nog te horen dat hij bijv. tegen de buitendeur aanspringt omdat hij naar binnen wil of dat hij de trap oploopt en op mijn bed wil liggen