Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Henkjan schreef:Ik heb zelf geen kat, maar waarom zou je je kat niet enten? Het gaat toch om de gezondheid van je kat? Niet om het geld toch?![]()
(Niet aanvallend bedoeld, ben gewoon benieuwd waarom je de vraag stelde?![]()
Vedette schreef:Henkjan schreef:Ik heb zelf geen kat, maar waarom zou je je kat niet enten? Het gaat toch om de gezondheid van je kat? Niet om het geld toch?![]()
(Niet aanvallend bedoeld, ben gewoon benieuwd waarom je de vraag stelde?![]()
Geeft niet
Mijn vriend en ik gaan vandaag en woensdag kijken naar kittentjes. En ik wil absoluut mijn katten wel enten. In ieder geval de kittenentingen. Het geld is er ook voor, dus dat is het probleem niet. Ik reken nu op zo'n 50 euro per kat (per keer). Maar ik vind het lastig om een indicatie te maken, en ben daarom gewoon nieuwsgierig wat jullie betalen
marleen_usar schreef:Ik heb een verzekering voor de kat en enten wordt vergoed ook de worm middelen,onze d.a ent maar eens in de 3 jaar dat zou beter zijn.
arnjojo schreef:een enting is zo rond de 30 a 40 euro maar dan heb je een cocktail. Een kat heeft genoeg aan een enting 1x in de 3 jaar. Alleen als hij/zij het pension in moet, moet hij ieder jaar een enting hebben tegen katten/niesziekte.
Qua kosten. Je kunt 1 zak voer kopen voor een maand dus het ligt eraan welk voer je kiest. zo gemiddeld rond de 20 euro denk ik. Kat kun je gewoon water geven dus daar heb je geen kosten aan. En eventueel een kattensnoepje... Maar ook dat is het geld niet voor een zakje of een doosje gemiddeld rond de 3 euro. Grind voor de bak.. zo'n 6 euro en dan doe je er wel een tijd meesucces