Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ook heb ik dus een wandeling gemaakt, maar dit lijkt niet te helpen..
Rosita schreef:is hij op zo'n dag, s'morgens, 's middags én 's avonds alleen?? Dan zou ik ook wel gaan janken, ja.
. Inderdaad.
Rosita schreef:is hij op zo'n dag, s'morgens, 's middags én 's avonds alleen?? Dan zou ik ook wel gaan janken, ja.
kooslover schreef:Normaal ga je dus niet vaak weg 's middags? Anders zou je dit kunnen oefenen, even kort weggaan en weer terug komen. Zodat hij begrijpt dat je 's middags ook wel eens weg bent. Aangezien hij 's ochtends en 's avonds wel stil is zal dit 's middags ook geen probleem zijn als hij hieraan is gewend.
Succes!
kooslover schreef:Normaal ga je dus niet vaak weg 's middags? Anders zou je dit kunnen oefenen, even kort weggaan en weer terug komen. Zodat hij begrijpt dat je 's middags ook wel eens weg bent. Aangezien hij 's ochtends en 's avonds wel stil is zal dit 's middags ook geen probleem zijn als hij hieraan is gewend.
Succes!
Hij is nooit langer alleen thuis dan 3 à 4 uurtjes. Dat is niet zielig lijkt mij.. We zijn ook wel vaker 's middags eens even weg, meestal houd het piepen/blaffen na 5 tot 10 minuten wel op. Maar de laatste tijd doet hij het steeds vaker, laatst ook 's avonds. Zelf zat ik een beetje te denken aan de puberteit, kan dit er iets mee te maken hebben?
Radio aanzetten is idd wel belangrijk.. of een botje geven zodat ie bezig blijft.. verder zou ik het niet weten.. dit zijn van die dingen die niet even simpel op te lossen zijn... 
moeilijk uit te leggen... euh,, koop bevoorbeeld niet zon eetbare schoen voor je hond, hebben wij welgedaan.................... Hij heeft mijn vaders schoenen van €150 opgegeten.... Van radio worden ze ook lekker rustig !

Je moet juist niet straffen, maar negeren toch?