Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kan er gewoon vanuit fokkers pov echt niet bij hoe je dit met een 'goed geweten' zo durft te doen.

Konstantine schreef:Ik probeerde nog iets aan mijn bericht toe te voegen en toen ging het helemaal mis, sorry, nu lijk jij wel gek haha
Konstantine schreef:Het is onze eerste hond en we wisten niet dat zo'n clausule bij andere rassen niet gebruikelijk is.
Ik wil me wel aan het contract houden, we hebben het nou eenmaal getekend.
Een eventuele volgende hond wordt waarschijnlijk geen doodle, niet vanwege het contract, maar omdat het ras toch minder bij ons past dan we dachten.
En dat terwijl we echt wel veel huiswerk hadden gedaan, althans, dat dachten we.
Konstantine schreef:Ik probeerde nog iets aan mijn bericht toe te voegen en toen ging het helemaal mis, sorry, nu lijk jij wel gek haha
Het is onze eerste hond en we wisten niet dat zo'n clausule bij andere rassen niet gebruikelijk is.
Ik wil me wel aan het contract houden, we hebben het nou eenmaal getekend.
Een eventuele volgende hond wordt waarschijnlijk geen doodle, niet vanwege het contract, maar omdat het ras toch minder bij ons past dan we dachten.
En dat terwijl we echt wel veel huiswerk hadden gedaan, althans, dat dachten we.

dierenfan schreef:Blijf dat apart vinden. Er zijn miljoenen doodles en giga veel met ingewikkelde vachten en dan nog verplicht laten helpen waar de vacht mogelijk enkel ellendiger wordt. Zo onwijs dom!
Ps een contract is leuk maar nooit rechtsgeldig. Je kan dus in principe (lees dit goed! In principe he) ja en amen zeggen en nee doen.
Blijf het echt niet begrijpen dit soort contracten.
vergt ook zeker moed om dat toe te geven aan jezelf. Hopelijk buigt dat als hij verder volwassen is meer bij in positieve zin.