Nero zat daar op kroel stand, en knorrend voor de foto.
Heerlijk dat hoofd van Nova genietend van der doosje, en heerlijk in denk stand van Chester.
JesdaJinn
Geplaatst: 29-05-25 10:06
Mijn week 22
Mijn lieve, grijze vriend vandaag 12 jaar geworden
Jaxx liep in de prijzen op wedstrijd
Yuki moe naar een dag mee op wedstrijd
En Simba na een training onder de cellkick mat
En gezellig samen op wedstrijd
Kaatastrof
Geplaatst: 29-05-25 12:41
Dankjewel voor alle beterschapswensen! Het gaat heel goed met hem. Ik heb het idee dat hij nog aanhankelijker is geworden. Hij lijkt ook steeds minder geïrriteerd door de wonde gelukkig en het lijkt netjes te genezen.
Week 22
Ik heb een hele mooie grote monstera gekregen, daar even bij poseren moest toch wel.
Ach dat snoetje van Nishi Prachtige foto Bellatrix! Die pootjes van Chester Gefeliciteerd JesdaJinn. Heerlijk viertal heb je zo! Of je op wil schieten Foaly Het kan maar duidelijk zijn. Prachtige plek Noordje, zo fijn zulke momenten samen. Dat blije gezicht zegt genoeg Flux Heerlijk zo op het strand Susanne! Nero kijkt wel heel serieus in de lens
Onze week 22 is mijn lieve krullenbol. Elmo en ik kwamen bij het bezoek bij de trimster vandaan en deden nog een rondje door de omliggende weilanden. Geen hoogstandje, maar zo’n blije foto om te zien <4
Week 22 Tijdens het 50 jarig jubileumfeest op m'n werk mocht ik samen met Maggie mee doen met de Rally-O demo.
Storm
Geplaatst: 02-06-25 07:59
Hier een foto wat, tot voor kort, nog Mika was
Annienke
Geplaatst: 02-06-25 09:12
Wat een leuke en lieve fotos allemaal weer!
Week 22: Dagje te laat maar wij zijn druk bezig met ons nieuwe huis en ben af en toe volledig de tijd kwijt . Bij deze woning komen 2 katten die de verkoper niet mee kon nemen, maak kennis met Milo