Mioux heb ik vanaf 6 weken uit t asiel gehaald, kruising pers oosterse korthaar en is zwart met oranje oogjes. Mioux is nu ongeveer 6 jaar.Miouxje is klein en weegt 3kg.

Nada is van me moeder ook rond 6 weken gekregen uit asiel, veel littekens ooit mishandeld en mogelijk in prikkeldraad gezeten en is nu 9 jaar ongeveer en een enorme grote poes van 8 kg! Ook zijn haar voorpootjes erg kort.

Bodo is ook van me mams wederom rond 8 weken uit asiel gehaald, ooit als enorme schichtige kat uit t asiel gehaald toen hij mini was. Zo bang mogelijk ooit mishandeld, kroop zo een hele dag in je sokkenla en kon je m niet meer vinden. Bodo is rond 8 jaar ongeveer en 6kg.

Ondertussen zijn alle katten echte slijmerds en komen ze hun aaitjes en alles halen.
Die van mij is ook zo'n monster, toen we hem op kwamen halen vroeg de dierenarts of ik hem wilde pakken want hij wilde niet nog meer krassen op zijn armen
M'n kater was vooral knetterdronken. Was ook wel grappig, hij kreeg de verdovingsspuit, raakte in paniek, auw, pijn voel me raar, rennen rennen rennen, want ja, ik moet hier weg, en... plof.
... Ligt ze heerlijk bij je te kroelen en als je dan even niet oplet knabbelt ze in je neus, wenkbrauw of wang... Dat is niet zo fijn dus iemand toevallig oplossingen?
.
', waarna hij meestal ophoudt. In huis doet hij dat ook wel eens, meestal 's avonds als hij actief is. Hij krabt dan ook aan de stoel en hangt in de plissé. De plantenspuit en de buitendeur
is dan doorgaans wat er op volgt.
Voorheen had ie nog z'n mams of onze andere kat maar die zijn inmiddels overleden.
.
.
leuk vooral