Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb antibiotica mee gekregen.... Mindim schreef:Dess schreef:Ik ben vandaag met mijn konijntje naar de dierenarts geweest, ze heeft koorts en longontstekingheb antibiotica mee gekregen....
Houdt het goed in de gaten, met een longontsteking kan het heel snel gebeurd zijn. Heb je enrofloxoral mee gekregen?
love_western schreef:Tjah ik moet eigenlijk dit jaar ook nog 2 rammetjes gecastreerd hebben. Maar wil absoluut geen konijnen binnen tot volgend voorjaar. Hebben we geeneens plek voor.
En dan nog op zoek voor een plekje voor het andere rammetje. En dan opzoek naar een nieuwe voedster.
Wou eerst alle konijnen wegdoen. Maar toch besloten om er 3 te houden. En nog een voedster erbij te zoeken.
Laptopmuis schreef:love_western schreef:Tjah ik moet eigenlijk dit jaar ook nog 2 rammetjes gecastreerd hebben. Maar wil absoluut geen konijnen binnen tot volgend voorjaar. Hebben we geeneens plek voor.
En dan nog op zoek voor een plekje voor het andere rammetje. En dan opzoek naar een nieuwe voedster.
Wou eerst alle konijnen wegdoen. Maar toch besloten om er 3 te houden. En nog een voedster erbij te zoeken.
Dus je wilt 2 gecastreerde rammen en 1 voedster?
Of één gecastreerde ram en twee voedsters?
Mindim schreef:Dess schreef:Js heb enrofloxoral gekregen ja.. Bedoel je dat ze nu snel dood kan gaan? Hij wou haar over tien dagen weer zien
Hoeft niet hoor, maar houd haar erg goed in de gaten.

love_western schreef:Tjah ik moet eigenlijk dit jaar ook nog 2 rammetjes gecastreerd hebben. Maar wil absoluut geen konijnen binnen tot volgend voorjaar. Hebben we geeneens plek voor.

Mindim schreef:Zet jij binnenkonijnen dan nog gewoon naar buiten nu Faniek? Ik zet persoonlijk na ziekte en wonen hier in de woonkamer niet een konijn naar buiten, terwijl het vriest dat het kraakt.
Buitenkonijnen zou ik niet in huis nemen, ook niet na een castratie.
Hier is het gecastreerd worden en na het goed bij komen weer naar buiten, geen probleem jaar in jaar uit. takkie_muis schreef:Faniek dat is geruststellend , hebben ze geen last van de warmteschommeling dan? Als meneer zijn ballen er zijn dan kan hij dus wel gecastreerd worden