Het algemene “Puppy Erbij!” Topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Re: Het algemene “Puppy Erbij!” Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:55

Jeetje wat gaat dat snel! Hopelijk blijft deze stijgende lijn doorzetten en is hij snel weer helemaal de oude!

Onze vriend gaat international, we gaan namelijk de grens over verhuizen in oktober *\o/*

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:06

Wat een sprongen maakt Gabber zeg (figuurlijk dan) :D

Gefeliciteerd Kaitlyn! Gaan jullie verder weg, of keren jullie terug?

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

Vandaag was het wel minder dan gisteren. Maar tja dat is revalideren he. Je moet opbouwen en grens opzoeken en dan daar onder blijven. Dus vandaag 3x kortste rondje gedaan en veel knuffelen en snuffelen zodat we toch wat langer buiten zijn. Toch terug ondersteuning met pijnstilling tot ik merk dat het echt een basis heeft. Even pas op de plaats. Wel de ren wat groter gezet zodat hij veel meer ruimte heeft. Hij is direct stukken relaxter.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:26

Konstantine schreef:
Wat een sprongen maakt Gabber zeg (figuurlijk dan) :D

Gefeliciteerd Kaitlyn! Gaan jullie verder weg, of keren jullie terug?

We komen, totaal onverwacht, terug! Uitzicht was op zijn vroegst pas eind 2029 en deze week kwam er bericht of mijn vriend interesse had in een functie en binnen 2 dagen was het duidelijk. Kan het nog niet helemaal bevatten, maar we zijn er wel heel erg blij mee. *\o/*

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:35

Wauw, dat is snel gegaan dan! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:40

Wat fijn dat gabber zo vooruit gaat! En gefeliciteerd! Waar wonen jullie nu?

Wij hebben net bericht gehad dat nestje waar wij op wachtlijst voor stonden geboren is *\o/* we wouden en mannetje en hoopte deep down op een (pure) Cream. En er zijn 2 mannetjes en beide pure Cream en hebben first pick :):)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:18

Ja het is ook nog nog niet echt te bevatten, heb het iedereen uit mijn omgeving maar verteld om het voor mezelf ook maar zo duidelijk mogelijk te hebben. :')
We wonen nu in Duitsland en gaan terug naar de regio waar ik vandaan kom. Ik heb het hier prima, maar mis Nederland en “mijn” mensen wel echt ontzettend. Dus ik ben echt dolblij dat we zo snel al terug kunnen. Maar met een man in het leger weet je nooit hoe het leven loopt.

Oh Gianti wat een goed nieuws, gefeliciteerd! **\O/**

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:02

Wat leuk kaitlyn!
En leuk nieuws Gianti

Lastig dat revalideren Dierenfan

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24 min geleden

Kaitlyn en gianti van harte gefeliciteerd!

Gabber heeft yakka kauwbot gekregen. Als zijn hoektand dit overleefd dan heb ik er vertrouwen in dat enkel glazuur ergens door afwezig is maar de tand zelf wel goed is. Wat zijn die dingen kneiterhard zeg!! Maar hij vind ze geweldig dus mooie afleiding als ik met mijn terrier op stap ga zonder hem. Die tand wordt over 4,5 week gepolijst. Hopelijk z'n laatste x narcose dan en röntgenfoto's poot en tand via verschillende röntgen apparaten.

Vandaag best redelijke dag gehad. Vannacht heeft hij deel een anti slip vetbed ontleed. Heb er maar niet teveel van gezegd. Zijn koppie is gewoon hersteld maar nu die poot nog. Met pijnstilling kunnen wel wel 3x daags 10 a 15 minuten lopen. Ik durf hem ook weer mee te nemen in mijn auto waar hij ook veel ruimte heeft en til in en uit. Hij kan nu eerst voorkant er in en dan achterkant dus makkelijk zo. Vanmorgen hebben ze 3 uur in de auto gezeten en tussendoor half uurtje frisse lucht gesnoven in de polder met korte wandeling en heel veel snuffelen. Daarna ging Gabber slapen en nog grote ronde met mijn terrier gedaan. Tijdens mijn 4 werkdagen krijg ik het niet voor elkaar ze apart uit te laten qua tijd en energie. Die dagen moeten ze het even doen met wat Gabber kan en meer niet. Gabber doet graag spelletjes enz maar mijn terrier vind dat ronduit stom dus dan maar niet. Hij gaat niet dood van even wat minder beweging denk ik maar en elke week wordt dat beter. Gelukkig op woensdag en in de weekenden alle tijd voor extra beweging geven.

Vandaag biofood omega plus gekocht want ik krijg de flexadin er gewoon bijna niet meer in bij Gabber. Zo krijgt hij toch flink omega 3 binnen wat gewoon ontzettend belangrijk is nu aldus de orthopeed