Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Slimmerik: er wordt vaker gezegd dat er n iet op de man gespeeld mag worden, afgelopen pagina's is duidelijk terug te lezen dat jij doormiddel van steken onder water en derg. wel degelijk op de man speelt
plus het feit dat jij kwade reacties uitlokt met die smilley's van je...
als jij wilt dat wij normaal kunnen discussieren dan moet je er zelf ook eens mee ophouden en gewoon normaal gaan discussieren!
want jij temt wel voor ons,maar ik denk dat het ook maar eens andersom mag zijn!
(en wat betreft het temmen,slimmerik weet heus wel wat ik bedoel!)
slimmerik schreef:@LimaGentle: Met jullie vasthoudendheid om de baasjes van verboden honden te beschermen en bij te staan.....daar trap je mij mee op de ziel...
En er is nog nooit een bokker geband omdat ie netjes discusieerde.
katiavl schreef:.
naadje het ging dan ook duidelijk om alle rassen
slimmerik schreef:Tjee nu gaat het weer over de smileys en steken onder water... Ik begrijp er niets van. Als jullie niet tegen smileys kunnen dan kun je die uitschakelen hoor...net als de weergave van avatars.
Toch heb ik het idee dat het gebrek aan argumentatie vanuit jullie kant (voorstanders van verboden honden en baasjes) het grootste probleem is.
Citaat:En er is nog nooit een bokker geband omdat ie netjes discusieerde.
slimmerik schreef:Wat betreft het bijten en de verwoestende kracht daarvan verwijs ik naar mijn onderschrift. Een onderschrift welk ik binnenkort zal verwijderen als de pro pitbull achtige onderschriften ook verwijderd zijn.
slimmerik schreef:LimaGentle ik boor jullie niet de grond in. En respecteer jullie mening wat betreft de onschuld van sommige verboden honden. Maar niet van hun baasjes. En ja dan moeten ze afgemaakt worden. Zo is de wet.
naadje24 schreef:slimmerik schreef:Wat betreft het bijten en de verwoestende kracht daarvan verwijs ik naar mijn onderschrift. Een onderschrift welk ik binnenkort zal verwijderen als de pro pitbull achtige onderschriften ook verwijderd zijn.
dit komt bijna over als chantage.....
LimaGentle schreef:slimmerik schreef:LimaGentle ik boor jullie niet de grond in. En respecteer jullie mening wat betreft de onschuld van sommige verboden honden. Maar niet van hun baasjes. En ja dan moeten ze afgemaakt worden. Zo is de wet.
dus door de fout van de baasjes moeten volgens jou onschuldige kerngezonde honden met gevoel en emotie maar ingeslapen worden?
Citaat:dus door de fout van de baasjes moeten volgens jou onschuldige kerngezonde honden met gevoel en emotie maar ingeslapen worden?