Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:32

Ik denk dat je kind en dier hiervoor ook goed in moet schatten en goed moet kennen.
En natuurlijk blijven de dieren ook levende wezens.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:58

ja dat is waar.

wat wel belangrijk is bij een 'nieuwe' baby de hond er een beetje bij betrekken.
anders kunnen ze jaloers worden

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:06

Ja maar er komt momenteel geen baby in huis, dus geen nood Tong uitsteken

Mijn hond is sociaal met kinderen, maar als er bezoek is gaat hij toch in de kamer appart. één keer is even niet opletten, en het kan gebeurd zijn, en hier is de regel één beet spuitje Lachen dus beter preventief dan maatregelen nemen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:15

nee de onze blijft lekker in de kamer erbij als de neefjes en nichtjes komen.
de hond is dol op het jongste nichtje,ze voert hem ook vaak een koekje,heel lief is hij met haar.

Samson is overigens een kruising spaniel met iets onbekends

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:17

Onze hond is geen kleine kinderen gewend... is er doodsbang voor binnen dus (buiten niet ...daar vindt ze kinderen prachtig). Dus als er mensen met kinderen komen sjeest ze de bench in...met een blik van: Doe jij de deur dicht? Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:20

Aah nee hij is er ook dol op, koekjes aanpakken van andere mag niet. Lachen En hij weigerd dan ook spontaan door zijn hoofd alle kanten te draaien ook al wilt hij dat koekje zo hard Tong uitsteken
-Net zials hij pas na het eten van ons, eten krijgt.
-Als hij van de trap gaat moet hij achter ons blijven.
-Alleen urineren op plaatsen waar wij toestemming geven.
-Bij bezoek, eerst wij ontvangen en dan mag hij dag zeggen
-Niet op de zetels of op de schoot

Wat ben ik evil, Duivel maar regels zijn regels. En hij is een ex dominante hond dus voor hem zijn die extra nodig. Chiasso is vuilbakkenras jack russel Tong uitsteken

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:27

Mijn oudste hond was ook geen kinderen gewend en is super!
En onze jongste hond ook, maar hij is ermee opgegroeid!
Ze laten allebei, soms teveel, toe.
Dan roep ik de kinderen en moet ik hun even op de plaats zetten. Haha!
Dit mede omdat de honden dat zelf niet doen.
Het enige is dat ze in hun enthousiasme de kids wel eens omver lopen,
ze zijn af en toe wat lomp! Clown

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:30

Nee hoor Katiavl, regels zijn regels, klaar!
Vind ik ook!
Onze jongste hond heeft alleen een beetje last van ADHD. Clown
Die is nu anderhalf en hardleers, maar wij ook.
De oudste is altijd rustig geweest en daar ben je dan toch een beetje mee verpest.
Ik ben hartstikke streng tegen de jongste maar af en toe... Hamer

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:26

Zo ik had even fiks wat bij te lezen!

Slimmerik: er wordt vaker gezegd dat er n iet op de man gespeeld mag worden, afgelopen pagina's is duidelijk terug te lezen dat jij doormiddel van steken onder water en derg. wel degelijk op de man speelt
plus het feit dat jij kwade reacties uitlokt met die smilley's van je...

als jij wilt dat wij normaal kunnen discussieren dan moet je er zelf ook eens mee ophouden en gewoon normaal gaan discussieren!

want jij temt wel voor ons,maar ik denk dat het ook maar eens andersom mag zijn!
(en wat betreft het temmen,slimmerik weet heus wel wat ik bedoel!)

honden en kinderen gevaarlijk he?
dat zou dan voor elk ras gelden! ELK! ras!
want elke hond kan bijten Ja
enig idee hoeveel gezinnen MET kinderen een hond in huis hebben? juist de meeste!

ik ben jarenlang opgegroeid met honden...en de kinderen van mijn beste vriendin groeien op met die van mij Ja

ziet er wel gevaarlijk uit he"?
Afbeelding

enne....let je wel even op de jack russel ,want die bijt zo te zien Nagelbijten / Gniffelen Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:41

Citaat:
Slimmerik: er wordt vaker gezegd dat er n iet op de man gespeeld mag worden, afgelopen pagina's is duidelijk terug te lezen dat jij doormiddel van steken onder water en derg. wel degelijk op de man speelt
plus het feit dat jij kwade reacties uitlokt met die smilley's van je...

als jij wilt dat wij normaal kunnen discussieren dan moet je er zelf ook eens mee ophouden en gewoon normaal gaan discussieren!

want jij temt wel voor ons,maar ik denk dat het ook maar eens andersom mag zijn!
(en wat betreft het temmen,slimmerik weet heus wel wat ik bedoel!)

mee eens...
ik probeer hier netjes te discusieren maar je trapt mij elke keer op het hart me je opmerkingen..
waarom ik voor een dag verbannen ben en jij niet snap ik nog steeds niet.. maar goed.. dat doet er niet meer toe.. ik ben er weer iig! Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:47

Tjee nu gaat het weer over de smileys en steken onder water... Ik begrijp er niets van. Als jullie niet tegen smileys kunnen dan kun je die uitschakelen hoor...net als de weergave van avatars.

Toch heb ik het idee dat het gebrek aan argumentatie vanuit jullie kant (voorstanders van verboden honden en baasjes) het grootste probleem is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:48

@LimaGentle: Met jullie vasthoudendheid om de baasjes van verboden honden te beschermen en bij te staan.....daar trap je mij mee op de ziel... Huilen

En er is nog nooit een bokker geband omdat ie netjes discusieerde.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 19-06-07 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:49

En nu zijn jullie ook op de man aan het spelen met name op slimmerik, niemand hoefd hier een slachtoffer rol te spelen. Discussieer gewoon lekker, en respecteer elkaar meningen.

naadje het ging dan ook duidelijk om alle rassen Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:52

slimmerik schreef:
@LimaGentle: Met jullie vasthoudendheid om de baasjes van verboden honden te beschermen en bij te staan.....daar trap je mij mee op de ziel... Huilen

wil je aub niet zo sarcastisch doen.. ik meen het hoor.. die opmerkingen van jou komen bij ons zo over dat je ons niet serieus neemt..
prima.. dat mag.. maar dan hoef je ons niet zo belachelijk te maken met je opmerkingen

een mening moet je respecteren. en wij respecteren jou mening ook.. maar je hoeft die van ons niet in de grond te boren.. het gaat erom op de manier waarop je reageert..

Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:54

katiavl schreef:
.

naadje het ging dan ook duidelijk om alle rassen Lachen

Idd met álle rassen is het uitkijken met kinderen. Ja Met name de grote honden..... Het CDA zal dan ook een motie indienen dat alle grote honden een MAG test af moeten leggen.

Wat betreft het bijten en de verwoestende kracht daarvan verwijs ik naar mijn onderschrift. Een onderschrift welk ik binnenkort zal verwijderen als de pro pitbull achtige onderschriften ook verwijderd zijn.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:56

slimmerik schreef:
Tjee nu gaat het weer over de smileys en steken onder water... Ik begrijp er niets van. Als jullie niet tegen smileys kunnen dan kun je die uitschakelen hoor...net als de weergave van avatars.

Toch heb ik het idee dat het gebrek aan argumentatie vanuit jullie kant (voorstanders van verboden honden en baasjes) het grootste probleem is.

neuh vast niet Koe

je doet net alsof jij vrij bent van alle blaam,ik lees toch wat ik lees? aan de opzet van jouw woorden is duidelijk af te lezen dat jij steken onder water geeft
maar als wij jou daarop aanspreken dan spelen WIJ het op de man en krijgen wij weer een ow omdat jij dan weer gaat temmen.

het zou dus gewoon eerlijk zijn dat als we er met z'n allen mee op moeten houden dat jij daar ook onder valt....

Citaat:

daar valt nog een ander boekje over open te doen ,maar ik zal wel dit keer de verstandigste zijn Lips are sealed

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:57

LimaGentle ik boor jullie niet de grond in. En respecteer jullie mening wat betreft de onschuld van sommige verboden honden. Maar niet van hun baasjes. En ja dan moeten ze afgemaakt worden. Zo is de wet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:57

Gaan we voort blijven doen? Of gaan we discussieren over honden?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:58

slimmerik schreef:
Wat betreft het bijten en de verwoestende kracht daarvan verwijs ik naar mijn onderschrift. Een onderschrift welk ik binnenkort zal verwijderen als de pro pitbull achtige onderschriften ook verwijderd zijn.

dit komt bijna over als chantage.....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:59

slimmerik schreef:
LimaGentle ik boor jullie niet de grond in. En respecteer jullie mening wat betreft de onschuld van sommige verboden honden. Maar niet van hun baasjes. En ja dan moeten ze afgemaakt worden. Zo is de wet.

dus door de fout van de baasjes moeten volgens jou onschuldige kerngezonde honden met gevoel en emotie maar ingeslapen worden?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:00

naadje24 schreef:
slimmerik schreef:

dit komt bijna over als chantage.....

Hoe zo dan? De petitie wordt een dezer dagen toch ingediend? Heeft het dan nog zin die onderschriften?
Misschien laat ik ze ook wel staan..... want een gewaarschuwd mens telt voor twee.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:01

Met slimmerik ga ik mee, en daarom heb ik ook niet getekent maar dat heb ik jou al verteld.
Het zinnetje onderaan het leed voor de baasjes is voor mij niet kunnen, het leed door de baasjes zou ik helemaal mee eens gehad.
Wij hebben deze discussie al gehad Haha! al zoveer keer Clown , en toen was jij het ook mee eens dat de baasje schuld betreft (met uitzondering natuurlijk de kruisingen daar kan ik ook niet aan uit).

Dat is dus waar het voor mij verkeerd loopt, ik zie nergens op de site een verwijzing daar naar. Eerder slachtoffer rol, en daar kan ik me dus helemaal niet aan aansluiten.

Hier zeg je door de fout van de baasjes, waarom staat dat dan nergens op de site, en staat er wel leed voor de arme baasjes?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:05

LimaGentle schreef:
slimmerik schreef:

dus door de fout van de baasjes moeten volgens jou onschuldige kerngezonde honden met gevoel en emotie maar ingeslapen worden?

Ja, en daar moeten jullie uithuilen en niet bij de regering....
Die baasjes die jullie zo zielig vinden die zijn schuldig. Ga daar maar jullie verhaal halen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:08

En ik ben er ook nog eens van overtuigd dat inslapen géén dierenleed is. De dieren merken er niets van.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:09

Citaat:

Ja, en daar moeten jullie uithuilen en niet bij de regering....
Die baasjes die jullie zo zielig vinden die zijn schuldig. Ga daar maar jullie verhaal halen.[/quote]

en waarom reageer je gelijk weer zo? je kan zoiets toch ook normaal zeggen?