EDIT:
MarijeREven helemaal overheen gelezen, maar dat klinkt heftig zeg! Hopelijk is alles idd nu weer een beetje goed met je? Kan me voorstellen dat je ook wel heel blij bent weer thuis te zijn nu? Veel beterschap gewenst!!
---
Wat eet jou hond (brokken, vers, zo van die borden vol met groenten, fruit en stukjes vlees, mee van tafel etc)Arya heeft het eerste jaar brok gehad maar eet sindsdien (bijna 2,5 jaar nu) volledig rauw vlees en zo natuurlijk mogelijk zonder toevoegingen in het vlees zelf. Qua diersoorten is het afwisselend, maar in de basis is het hier altijd wel: Paard, Hert, Lam, Konijn, Eend, Wild en/of Fazant, Zalm, Pens/Rund. Daar komt soms nog een diersoort bij of wordt iets een keer afgewisseld. Hier gaat er ongeveer 680g vlees doorheen elke dag. Ik koop alles tegenwoordig voor bijna 3 maanden in - hebben extra een grotere vriezer bij gekocht voor Arya's vlees. Alles voor je dieren he
Toevoegingen/aanvullingen/supplementen zoals groenten/fruit mixen, rauw ei, kefir, superfoods, schapenvet, veendrenkstof, bokashi & andere supplementen (welke verschilt soms per periodes binnen een jaar maar bv. momenteel de PUUR tranquil poeder en de fast feet poeder van fastdog bv) voeg ik dan zelf nog toe.
Zo zien de maaltijden er dan soms uit - ik neem niet altijd de tijd om het 'netjes' te doen hoor, meestal kwak ik het er gewoon in (zoals bij sommige ook te zien is hahaha maar gemak dient de mens he) en dan ben ik ook echt zo klaar met preppen. Niet alle feeders staan hier op ook hihi. Het hoeft in ieder geval echt niet tijdrovend te zijn namelijk
[ [url=m/y6DVGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
De voer beurten zelf krijgt ze dus ook niet in een normale voerbak. Alles wordt gevoerd in verschillende slowfeeders en/of voer vullers
Ook ben ik, maar had ik al eens verteld, gek van food enrichment. Als ze dan tussendoor eens wat extra's krijgt in een vuller of van een lik mat e.d, dan gebruik ik daar soms ook gewoon rauw vlees voor, maar meestal blik voer (van E&C of Terra Canis bv) of gestoomde kvv worsten, aangevuld met hondenpindakaas, kefir, gedroogde snacks, dat soort dingen. Heb ook altijd wel een vuller of likmat ofzo klaar liggen in de vriezer, net als gevulde molds waar smoofl mixen in zitten of gepureerd fruit of groenten met laagjes kefir/griekse yoghurt bv.