Benieuwd of Phoenix de smaak nu echt te pakken heeft,na het proefzitten op het eitje in het broedblok gisteren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Babyvogels zien er altijd zo ontzettend níet uit
Met het lampje kun je ze gewoon zien zwemmen
Ze doen nog net niet de rugslag.
En veel aandacht eraan besteden. Tijd en geduld
Ze vind het enorm interessant allemaal.
Ik vind ze nog steeds de allermooiste donsjes

Ik zou het nog bijna overwegen ook haha.
Vanaf het moment dat hij haar de eerste keer zag is Pyriet al stapelverliefd op haar

Cayenne schreef:Cardy, je bedoelt SterreDie zit inderdaad samen met Dainty nog binnen in huis, maar met dit weer staan ze even buiten in de achtertuin. Daarom zijn de vogels in de voliere ook opeens een stuk drukker. Die horen en zien opeens nieuw volk
Op deze manier laat ik Sterre en Dainty rustig aan de buitentemperatuur en nieuwe omgeving wennen. Wanneer de temperatuur 's nachts hoog genoeg en stabiel blijft, zullen zij ook naar buiten verhuizen.
Winged schreef:@elize:Cayenne schreef:Cardy, je bedoelt SterreDie zit inderdaad samen met Dainty nog binnen in huis, maar met dit weer staan ze even buiten in de achtertuin. Daarom zijn de vogels in de voliere ook opeens een stuk drukker. Die horen en zien opeens nieuw volk
Op deze manier laat ik Sterre en Dainty rustig aan de buitentemperatuur en nieuwe omgeving wennen. Wanneer de temperatuur 's nachts hoog genoeg en stabiel blijft, zullen zij ook naar buiten verhuizen.
Yes

Eerst nog het laatste ei van Aura en Hermes 

) vind ik toch echt wel het leukst