Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Casarell schreef:Deze zou ik er dus uit halen.. goed kans deze aan het rotten is..
Ik ga daarbij toch ook maar eens kijken naar een andere TL. De lampen zullen binnenkort toch wel aan vervanging toe zijn, dus kan ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om er 1 te wisselen die wat fijner licht geeft voor de planten.
ojee... haha nou we zien wel. Gaan zodra je iets ziet aan kleur gewoon weer vissen.

. Mijn led komt als goed is morgen of donderdag binnen. Kan deze gele led eruit, vind niet mooi :/
)
Casarell schreef:julius_juut schreef:@Casarell: Zet jij de verlichting allemaal zelf in elkaar? Wat is daar het voordeel van boven een kant en klare kap en hoe moeilijk is het? *heeft kikkerproject op de planning*
Nee hoor.. ik heb deze zo overgenomen..![]()
Zijn 2 externe starters voor 2 verschillende TL lampen.. 1 voor de planten en 1 voor de vissen.
Door ze op tijdschakelaars te zetten, kan ik zo de zonsondergang en zonsopkomst na bootsen.
Mijn co2 toevoer staat dus ook geschakeld..

10 in 60 cm is niet fijn voor ze. Ik heb er altijd minstens 5 en nu dus 17 groepje
Khullii ook groepje van minimaal 3 houden word aangeraden.
Dus ik laat het erbij, zit nog 1 in geloof of die is ook al gesneuveld en opgevreten.