Wat een leuke honden via welke stichting heb je ze?
Percy
Geplaatst: 01-02-13 13:22
Had je geen charmantere foto? Wat fijn dat je dochter hem heeft geadopteerd, arm dier om drie jaar in het asiel door te moeten brengen.
THHIRZA
Geplaatst: 01-02-13 19:11
Iemand een aantal links met adoptie site's?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 01-02-13 20:21
die van ons komen alledrie van greyhoundfriends.nl Dan heb je nog greyhoundrescue.nl, arcanoah.eu, ace-charity.org... Roemeense weet ik zo niet. (ik zou zeggen: Google is je vriend )
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
hebben jullie honden ook zo'n hekel aan regen? jonas die draait.zich dan het liefste om en gaat terug in zn mand liggen! sneeuw vond hij dan wel weer mooi
Regen maakt easy niets uit. Hij wil altijd wel naar buiten. Het is onze teckel die dan niet vooruit te branden is. Zodra hij door heeft dat het regent hoeft hij spontaan niet meer uit...
Gis maakt het niet zoveel uit, zeker als we naar het bos gaan, regen of geen regen... Als het droog weer is probeert hij wel altijd zijn voeten droog te houden, en zal dus niet snel kiezen voor het lopen over natte/ drassige ondergrond of door plassen.
Karmandi
Geplaatst: 02-02-13 12:04
Haha, Trisco heeft inderdaad ook een hekel aan regen. Toen ik hem net had, wilde ik hem uit gaan laten in de regen. We liepen de deur uit en toen voelde hij de regen. Hij kijkt me heel vies aan, draait om, loopt naar binnen en plast meteen binnen op de vloer. Sneeuw vond hij wel heel erg leuk!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 02-02-13 13:45
Spook kijkt bij het naar buiten lopen ook altijd eventjes omhoog, als hij vind dat het te hard regent, blijft 'ie mooi op de drempel zitten De andere drie maken er niet zo'n probleem van..
Als het te hard regent draait mijn hond zich altijd linea direct om. Zucht heel diep en gaat weer op zijn mand liggen. Moet hem echt aan de riem mee naar buiten nemen. Hij loopt dan alsof ik hem weet ik het wel niet aandoe
Rienn
Geplaatst: 02-02-13 14:29
Ik ga jullie even volgen.
Mijn moeder en ik zitten er over te denken om ook een hondje uit het buitenland te adopteren.
Het is niet zo maar even adopteren, we gaan er erg goed over nadenken, lezen enz. We willen geen foute beslissing nemen wat ten kosten van de hond gaat.
Leuk Rienn, ikmheb er geen spijt van ondanks dat Lola mijn man nog steeds eng vindt... Ik heb zo'n plezier met haar, het is zo'n lollig hondje! Ze maakt de grappigste bokkesprongen van de wereld!
merrieveulen
Geplaatst: 03-02-13 21:29
Nou mijn Gis heeft zich vandaag goed vermaakt, hij had Bokt-fotomeeting! mijn knapperd!