Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chaos schreef:Over dat bijten:
Ik heb een Ragdoll die ook kan bijten, en flink ook. Vooral als ik hem geen aandacht geef en hij dat op dat moment toch echt wel wil. Eerst duw ik hem weg komt hij dan terug (meestal wel, als je gecorrigeerd word moet je boos terug doen natuurlijk) en dan pak ik hem op en gooi ik hem een flink eind de gang in.
purny schreef:Ik heb per ongeluk wat Advocate op mijn vinger laten komen toen ik de Mont een pipetje toediende. Heb mijn handen wel heel goed gewassen maar is er nog iets waar ik rekening mee moet houden?
SAKKIA schreef:Nee daar heeft het dan weer niks mee te maken! Hij doet het echt alleen als hij boos is omdat hij iets niet mag of op zijn plek gezet is.
Misschien dat ik eens een filmpje kan makenHij houdt ook echt vast en begint dan zeg maar te kluiven en soms met zijn achterbenen te trappen.......
Hij heeft natuurlijk een ontzettend slechte start gehad en was met 3 weken al bij zijn moeder wegHet was een opvangkitten vanuit het asiel en kwam zodoende bij mijn ouders terecht. Daar is hij met twee andere kittens opgegroeid, maar dus wel zonder moeder.
Dit verklaard soms wel zijn onopgevoede gedrag. Maar dit gaat nu gewoon te ver, want het doet pijn en mijn handen zien er ondertussen aardig gehavend uit
Gwen schreef:Ze heeft inderdaad een te snel werkende schildklier, dat komt best vaak voor bij katten.
Gwen schreef:Dat hoor je idd niet vaak! Had hij een ontsteking of zoiets dat hij Rimadyl kreeg?