Maarre Marley; jouw bak is echt vol genoeg haha

Als je wel een 1.20 bak vindt, doe er dan ook geen gevoelige vissen in. Dus mooie sterke vissen omdat je toch met vakanties zit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Plaatjes kunnen prima in 60 cm lengteSiamese algeneter niet, die worden groot en kunnen flink vijandig worden
die plakken ook graag aan de slijmhuid van andere vissen als de bak te klein is.
Horse_ schreef:Batlow schreef:hmmm heb wat rond geneusd, denk dat een meterbak iets te klein is voor malawi... Is even bedenken wat ik er van ga maken
Sluierbak?Zat van te maken een meterbak. Benieuwd wat je er van gaat maken.
Horse_ schreef:Miran_da schreef:Hallo
Mag ik me hier ook melden ben ook een bokker met vissen..Heb een juwel 60 cm bak en heb daarin:
- 4 platy's (man & vrouw)
- 2 ballon molly's (man & vrouw)
- 2 albino corydoras (man)
- 1 siamese algeneter goud (man)
- 6 guppen (man)
- 2 kikkertjes
Heb je die al lang en gaat dat goed? Platy's, molly's en siamese algeneter zijn eigenlijk te groot voor dat formaat aqua.
vuurneon schreef:Plaatjes kunnen prima in 60 cm lengteSiamese algeneter niet, die worden groot en kunnen flink vijandig worden
die plakken ook graag aan de slijmhuid van andere vissen als de bak te klein is.
Miran_da schreef:Zal vandaag trouwens ff een paar foto's plaatsen van me bakkie en me visjes..![]()
Ben trouwens bang dat ik een zwangere ballon molly heb gekocht is zooo dik en rond en zwemt soms beetje raar heen en weer.. zal proberen anders klein filmpje ervan te maken als het lukt..![]()
Hoelang duurt dat bij balloon molly's..?? weet iemand dat??
Horse_ schreef:Lijkt mij zo leuk die levendbarenden. Als ik mijn bestand ooit omgooi komen en zeker plaatjes in. Vind die rode koraalplaty's echt mooi van kleur. Lijkt mij ook zo leuk om een keer jonge visjes te hebben. Ooit 1 x van sluiers gehad maar die waren na een dag weg (opgegeten in filter denk ik). Volgens mij zijn het ook best sterke vissen.