Je hoeft inderdaad niet vergeten om wat uit de diepvries te halen om te ontdooien. Het ontdooien in de koelkast duurt best lang. Ik leg de kleine porties (200 gram) de dag van te voren rond 18.00 uur in de koelkast. De andere ochtend is het nog een beetje bevroren. Dan prak ik de ochtendportie en zet ik het weer terug in de koelkast. Dan geef ik het na een half uur/3 kwartier ofzo. Geef mijn hondje geen te koude voeding want daar kan ze niet tegen.
Verder heb ik slechts 1 kat en een klein hondje. Ben al best veel geld kwijt omdat mijn hondje dus niet tegen de goedkope Smuldier kan. Zit dus vast aan de duurdere merken (Tinlo/ Carnibest). Sla iedere 2 weken voorraad in. Leg het even buiten de koelkast zodat het te snijden is en snijd alles in porties, in een zakje (veel zakjes nodig kost ook geld) en dan in de diepvries. Kost dus ook wat meer moeite.
Bij een grotere hond moet je denk ik vaak naar de winkel of een aparte vriezer aanschaffen. Ik kom nu weg met 1 lade (1 van de 3 die ik heb we hebben zelf dus niet veel ruimte

Kost dus ook meer stroom dan met een grotere hond en gewoon meer moeite. Moet ook kunnen.