Sancha schreef:Telegraaf...sensatiezoekers...meer zijn ze niet daar!
ja ja
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sancha schreef:Telegraaf...sensatiezoekers...meer zijn ze niet daar!
) .... Als het de labrador was geweest van de buren had ik hier niks neergezet en was het vast ook niet in de telegraaf komen te staan...
slimmerik schreef:Dit was gewoon een pitbull en de Telegraaf heeft het persbericht van een plaatselijke Limburgse krant gewoon overgenomen. En de Telegraaf heeft idd wel eens verkeerde rassen genoemd en dat ook weer herroepen.
( en de hond is van mijn zwager en de pup van mijn zusje, moet je naagaan...
)
Echt een schoonmoeder from hell dus
trisca schreef:Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik kon net zo goed tegen een boom praten... Als ze eenmaal begint met verwijten en als.. dan... moet ik 20 keer haar naam roepen om er uberhaupt wat tussen te krijgen...
En haar weren uit mijn leven wil ik eigenlijk ook niet. Ik wil me niet zo gaan gedragen zoals hun..
nee, ik hoop echt van harte dat het in de loop van de tijd wat berust maar vrees het ergste...
Ze is er ook nog van overtuigd dat ze de hond van de OP zo zonder muilkorf uit kan laten. En als mijn dochter (die gek is op oma) bij haar is en de hond ook, heb ik er dus geen vertrouwen in dat ze mijn wensen respecteerd. Zij is er van overtuigd dat de hond nooit iets zou doen en denkt dus ook gewoon te kunnen doen wat ze wil. En dat het dan mijn kind is en dat ik daar mijn ideeen over heb slaat ze dan volledig in de lucht...
Nee ik vrees dat zolang die hond bij mijn zwager is, de spanning zal blijven omdat ze er toch steeds weer over begint..... zucht...
DaphneR93 schreef:Dit verhaal staat nu op telegraaf.nl deze hond is hiervoor in beslag genomen.
KERKRADE - Een Pitbull-terriër is door de politie in Kerkrade in beslag genomen, nadat die een West Highland Terriër had doodgebeten.
De moordlustige hond viel ook nog een Maltezer aan, maar die overleefde het. De eigenares van het tweede slachtoffertje probeerde de dieren uit elkaar te halen, maar werd ook gebeten. Zij liep letsel op aan haar armen en benen, dat meldt L1.
De pitbull blijkt te zijn ontsnapt uit een huis aan de Dorotheagracht.