lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:45

Ik heb het hele topic gelezen.
En ik kan maar 1 ding zeggen.
Wat heb ik een RESPECT voor jou.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:00

Kimmie jij moet wel een fantastische dierenarts hebben, geweldig dat hij zo enorm aan het zoeken is naar iets wat haar leven kan verlengen, zonder pijn.
Dat thuis spoelen zou wel heel mooi zijn, dan kun je nog even genieten van de pup.
Nu ik die filmpjes heb gezien is het ook moeilijk voor te stellen dat ze zo ziek is, alleen dat verbandje verraad dat er iets aan de hand/poot is. Arme Jack Russel, die wordt bijna geplet door kleine Kimmie.
Voorlopig is ze er nog en dartelt ze nog vrolijk rond.
Als dit zo blijft dan wordt ze waarschijnlijk het meest verwende hondje van Nederland. :D

femmiel

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:04

Fijn dat je waarschijnlijk thuis kan gaan spoelen,sheelt natuurlijk weer een hoop stres voor kimmie met naar daar gaan en dan naar daar enz ;)
Precies Ikima die dierenarts wil ik ook wel ;)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 11:43

dat kimmie zo blij is en zo speels maakt het ook echt zo moeilijk om dan een knoop door te hakken...

ik kan gewoon niet zo een puppie in laten slapen,dat zou me zoveel schuldgevoel geven,en nee,daar zou ik zelf geen rust mee hebben,dus dan moet ik niets doen,en dan afwachten en toekijken (en vooral dat actief toekijken is onmogelijk) hoe kimmie langzaam achteruit gaat,en dan in je achterhoofd weten dat je met spoelen haar zo "gezond" en gelukkig kan houden..

ik denk nu jullie de filmpjes gezien hebben,dat jullie ook begrijpen dat mijn DA voor een raadsel staan,en ook dat ze niet ruikt uit haar bekkie,haar lijfje ruik niet... niets...

ja,dan ga je ervoor..en vanmiddag komt de DA langs,gaan we spoelen,thuis,en dan maar erover gaan hebben of een MRI scan nut heeft....

en die 2 dierenartsen zijn echt fantastisch....ik ben zo blij met ze...

haha ja,die JR heeft het zwaar met kimmie,en kimmie was gister ook versleten na het spelen :D

ach tis zo'n moordwijffie..ben zo gek op dat kleine hondje :+:

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:46

Ben benieuwd wat de DA zegt :) MRI scan zou ik zeker nog proberen.. kun je toch alles net wat beter mee in beeld brengen!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 12:01

MRI moet voor ons wel zin hebben in de geest van of er evt behandeling mogelijk zou zijn,het is echt stervensduur,en om te horen dat haar nieren zo stuk zijn dat ze niet meer gerepareerd kunnen worden,is ook zonde voor de tijd,geld en stress die het voor kimmie mee zal nemen..

maar goed,als het goed is zijn de echo's inmiddels door gestuurd van de nieren van kimmie naar mijn DA en daar zullen ze wel naar kijken of het wel reeel is om deze stap nog te nemen of dat het water naar de zee brengen is...

haha,ik vond dit filmpje nog... :D
http://www.myvideo.nl/watch/6470142

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:11

Je hebt nu toch al zoveel kosten gemaakt, daar kan die MRI scan ook nog wel bij.
Als de DA er geen heil in zag had hij het waarschijnlijk ook niet voorgesteld.
Dat laatste filmpje is ook leuk, zoals ze daar over de kop slaat, echt nog een onhandige slungel. _O-

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 12:15

:D hij gaat bekijken of het wel enig nut heeft,maar zei dat een MRI meer kan vertellen hoe of wat het met haar nieren ervoor staat..

ik ga eerst even afwachten met vanmiddag,en dan zullenw e mogen wel ,als de kliniek open is,het verder gaan overleggen...

en voor kimmie even wat rust is ook niet slecht,beestje heeft zoveel mee gemaakt de afgelopen dagen,er is zo vreselijk veel in geprikt..is niet leuk :\

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:17

Haha wat een leuk filmpje met die koprol :D

Wat een geweldige dierenarts heb je! Ik zou denk ik ook voor de mri scan gaan :j.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:17

Ik ben al enige tijd een stille meelezer!!

Ik wordt er helemaal naar van. Zo´n lief klein hondje, met die mooie ogen. Nog vol leven.. Maar tegelijk zo ziek.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je haar zo lang mogelijk bij je wil houden.

Er komt een dag dat je tegen jezelf zegt: nu is het gebeurd. En dan kun je er vrede mee hebben.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:19

ik ben erg benieuwd wat er uit komt!
Moest je nog even sterkte wensen van mn ouders! :)
Ze konden zich die grote roedel van jou nog wel herinneren 8-)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:25

ik hoop echt dat jullie DA met een of ander wondertje op de proppen kan komen. Zo levendig en vrolijk nog, terwijl ze in theorie op sterven na dood zou moeten zijn. :) Het kleine duveltje. :)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:26

Chapeau ook voor je dierenarts zeg, wat geweldig dat er zo flink mee gedacht word!
En ja...als je Kimmie ziet spelen, nee, natuurlijk kan je haar dan niet laten gaan.
Dat zou toch wel heel erg tegen je gevoel indruisen en dan achteraf steeds de vraag wat als......
Nee hoor, als dit zo voor de resterende tijd zo goed blijft gaan, gewoon doorgaan ermee.
Blijkbaar lijdt ze ook niet echt onder het spoelen, anders had ze niet zo levenslustig en speels geweest.
Een groot voordeel dan weer van een hond....ze vergeten de mindere dingen gelukkig ook meteen weer.
Nogmaals, heel veel respect voor jou en jullie Kimmie!

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:58

hier ook een stille meelezer. wilde je vanuit hier alle sterkte wensen met je kleine meisje!
wat is ze toch geweldig leuk. ik zou het ook niet zomaar kunnen hoor afscheid nemen van zo n kleine meid. heb in november mijn gevonden poezenkind in moeten laten slapen (zij was 10 maanden) helaas was zij niet meer te redden en heb ik haar direct in laten slapen. zij had de moed opgegeven. kimmie is nog zo vrolijk en blij. de beslissing lijkt me idd ook verschrikkelijk moeilijk.
Geniet nog maar van haar zolang het kan. super dat je dierenartsen zo achter je staan en zo n enorme steun bieden.
Diep respect voor jou manier van vechten!!!!!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:30

Fijn dat Kimmie nog zo stabiel is en dat jullie nog lekker van dat kleine wijffie kunnen genieten..en zij van jullie natuurlijk!!
Ondanks dat het perspectief niet echt rooskleurig is, hoop ik nog steeds..net als vele anderen!..op een wonder, zodat ze nog een flinke tijd mag blijven!!

Enne..de filmpjes zijn super!!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:54

en en en? hoe is het nu?
al iets meer bekend over de MRI? :D

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:32

Stille meelezer, had eigenlijk wel verwacht dat ze al ingeslapen was, maar ze doet het zo te lezen nog erg "goed"... Hopelijk vinden ze toch nog iets waardoor die nieren zo slecht zijn geworden. Zijn haar beide nieren slecht, of kan een hond niet leven met één nier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:15

Er zullen altijd mensen zijn in wiens ogen je het niet goed kan doen, je kan niet naar alle monden koken. Het is enorm poedersuiker om dat soort reacties te lezen, terwijl men eigenlijk de zaak niet van binnen naar buiten kent. Je moet maar denken, men kan heel goed zeggen wat je moet doen, maar als ze op dit moment in jouw schoenen zouden staan, met een dartele pup aan de voeten, waar de DA versteld van staan en eigenlijk twijfels hebben hoe het toch kan dat ze zo goed blijft, dan wil ik nog wel eens zien wat men dan zou besluiten. En verder moet je jezelf recht aan kunnen kijken in de spiegel, en zolang je dat kunt, dan sch**t aan wat anderen zeggen. Ik loop met 4 beesten bij de DA op het ogenblik en weet hoe erg het is als je maatje daar ligt. Je doet naar je beste kunnen en het is dan heel erg als mensen je een egoist noemen, terwijl je alles in je vermogen doet om het goed te doen. Men heeft schijnbaar geen idee, dat dit alleen maar extra rot voelt en je soms gaat twijfelen of je het idd wel goed doet.
Je doet het harstikke goed imo +:)+ ik had het niet anders gedaan.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:56

ach fem luister toch niet naar bokt, je hebt me ooit zelf eens gezegd dat je nooit een verklaring hoeft af te leggen aan internet :(:)

de enigen waar jij naar moet luisteren is Edwin, Kimmie en zeker en vast naar jezelf!
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik nooit zo'n grote dierenvriend ben als jij want ik had de hoop al opgegeven bij het zien van de nieren maar jij blijft vechten en blijft geloven voor jou lieve kimmie!

en dat maakt van jou de grootste dierenvriend die ik ken en ooit zal kennen! :)
Kleine Kimmie heeft het super getroffen bij jou :)

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:57

Ik kom net terug van een lang weekend camping en ik ging gelijk terug lezen hoe met Kimmie is.
En gelukkig lees ik dat ze er nog steeds is en hoe?
Wat een leuke fimpjes en ze doet het nog steeds zo goed!
Ik ben toch zo benieuwd hoe het nou toch kan dat een hond met zulke waardes nog zo goed doet en dat je niks ruikt?
Hoe gaat het met je paardje?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 23:04

Jeetje als je die filmpjes ziet zou je echt niet zeggen dat er wat met haar is!
Heel logisch natuurlijk dat jullie haar nog in leven houden ze geniet zelf namelijk nu ook nog van het leven :)

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 23:33

Ik kan me voorstellen dat een MRI wat meer duidelijkheid geeft, dan kun je meer ín het orgaan kijken, dus kunnen ze zien wat er precies ontbreekt. Is dat al afgesproken of ga je dat morgen bespreken óf je het gaat doen?
Ik ben ook heel erg benieuwd waardoor ze het nog zo goed doet, want gezien de echo resultaten is dit helemaal niet mogelijk toch?
Leuk filmpje weer :) Draait de camera nog steeds overuren? Doen hoor!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 23:56

nee gezien de echo resultaten is het niet logisch dat ze het zolang goed doet,maar ja...uit haar bloeduitslagen zie je ook dat de nieren hun werk niet doen,al is ze vrolijk en blij...

morgenochtend moet ik om kwart voor 8 bij de da zijn...

en dan gaat hij of zij,geen idee wie helpt morgen,wer kimmie bekijken en gaan we bespreken hoe en wat verder..

en ja filmpjes,vandaag ook weer veel geflilmd,erg leuk,en ook voor later iets heel tastbaars..toch anders levende beelden...

kimmie heeft heerlijk bij me liggen slapen,we hebben zo geknuffeld,wat is ze toch lief :+:

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 00:04

Fem, kijk je wel uit dat je andere honden zich niet gepasseerd voelen...........

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 00:06

Femke, heel veel succes morgen bij de DA.
Ik hoop toch morgen weer een ietwat positief bericht te lezen.