Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Voor mij gaat het wel om prioriteiten (de honden)...
slimmerik schreef:Ik snap Griebels ook wel.... Alleen zó krijg je zoveel handtekeningen bij elkaar... In bijvoorbeeld het criminele circuit is het vooral om de baasjes te doen... Zo bereik je gewoon een grotere groep ondertekenaars.
Kwestie van een beetje (?) vals spelen.
Snoevie schreef:okee hoor wat jij wil,ik persoonlijk(mijn mening)vind dat het de afgelopen paar pagina's toch weer gebeurd.
maar wie ben ik!
ik vraag me af waarom jij dat filmpje trouwens in je onderschrift hebt?
ga je nu ook een filmpje plaatsen van de goede kant van die honden?
poes schreef:Wat mij nog meer stoort in die filmpjes: honden met kids. Tuurlijk moet een hond socializen met kids. Knuffelen, tegen de hond aanliggen ed. horen daar voor mij niet bij. Ik zou geen enkel kind met geen enkele hond zo close laten zitten. 1 beet is genoeg.
En tuurlijk maakt het niet uit of het kind het uitlokt. Als het kind er blijvende schade aan overhoudt, maakt dat echt niks uit. Dan is het gewoon vreselijk dat het gebeurd is, en heeft kunnen gebeuren. Een hond hoort enkel onder toezicht bij een kind, en dan gewoon even een aai geven, geen knuffelpartijen of rond zijn hals hangen of laten likken in het gezicht.
Snoevie schreef:nouja zeg..........dat meisje ben ik zelf en het is geen moment gevaarlijk geweest.
had je dat ook gezegd als het een andere hond was geweest?
*edit: opmerking is niet rot bedoeld.
prima als jij dat vindt. alleen ik weet 100% zeker dat het niet zo was