Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bij een stichting die border collies herplaatst terecht gekomen, wij hebben hem daar vandaan.
Sharani schreef:Suusw schreef:**negeert het bericht van Kim, daar verkopen ze teveel leuke dingen**
*
Dat is mij dus niet gelukt, maar ik had als excuus dat ik nog wat moest hebben voor mijn lootje. En toen kwam er per ongeluk ook wat voor mijn eigen woefjes in de winkel mand terecht
.

. Nu voel ik me wat minder schuldig over de extra aankopen voor mijn hondjes
. Die van mij hebben maar een paar speeltjes. Mijn vorige hond sloopte alles binnen een paar minuten, dus die had een kong en een jacht dummy en verder niets. Wist niet eens dat er zoveel leuks bestond.
. Die kerstboom en die kerst trein heb ik ook nog over getwijfeld.candalisa schreef:[ [url=m/jrIknA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn honden maken mij arm
Je moet het zo zien: Ze zijn jou vast heel erg dankbaar 
Tijd zal het leren 
Maar Lilly is een soort van scharrelhond. We zijn naar de boerderij verhuist 4 jaar terug en toen kregen wij problemen met gaar gewicht. Ze bleef dikker en dikker worden. Op een gegeven moment was ze van 11 naar 13 kilo gegaan. Bijna 20% te veel en voor een kleine hond is dat fors. Ander eten, dieëteten, maagvulling, maar ze bleef verdikken en werd luier. Langzaam de brokken gaan afbouwen tot ze stopte met dikker te worden en dat waren dus geen brokken meer. Ik de tussentijd hebben we natuurlijk gekeken hoe dat kwam. Als ze buitenloopt gaat ze alles af. De kippen voor granen die naast de ren liggen, de konijnen om te zien of er brokjes zijn gevallen, bij de schapen gaat ze snuisteren in het hooi om de restjes hakselmais er tussen uit te halen, als we melken staat ze elke druppel die niet in de emmer valt op te likken en ga zo door. Die hond scharrelt dus op een dag alles zelf samen. Ze weegt nu 12 kilo en nu bouwen wij weer op met een beetje vers.

, ze komen het thuis leveren en ze ziet er goed uit maar zij vind het vooral lekker en dat is het enige wat telt ongeacht wat het uiteindelijke prijskaartje er voor is

Citaat:Wat eet jou hond (brokken, vers, zo van die borden vol met groenten, fruit en stukjes vlees, mee van tafel etc
Gelukkig word het aan huis geleverd en hoeven we het alleen maar zelf in te ruimen. 

.
denk dat da de doorslag gegeven heeft.