Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lau07 schreef:Ik las net dat PostNL al best wat vertragingen heeft met bezorgen, dus sommige pakketten zullen een paar extra dagen op zich laten wachten denk ik.
daffodil schreef:Oh das echt vervelend, ik heb echt een schat van postnl. Die weet ook precies dat ik alles regel met die van 2 huizen verder. Doet nooit moeilijk en levert altijd af. Ik vind dat echt goud!
josewoos schreef:Wij hebben ook een hele lieve bezorger van PostNL
Maar dat het langer kan duren klopt wel ja, behalve als je een pakket naar Moestuin in België verstuurd
Citaat:Ontvanger naam // secret Santa naam of ??? wanneer je het niet weet.
Vb: Pietje puk // Winnie the Pooh
Luna2006
Kiimm_
xLaraaj // Zoe_97
NorwayFjord // yvetjes
cursebreaker
Eloya // Candalisa
Kaus
StonedRomy // Oshaa
Sastaic // Eloya
Nynkster
Daffodil // xxpetraxx
Josewoos
MarlindeRooz
Moestuin // Josewoos
8nnemiek
Candalisa // Sem_
Zamora
theadora99
Seven
Yvetjes // Drico
Idylle
Oshaa
Zoe_97 // NorwayFjord
Tinkertreas
Zozenn
Bonna
X_Jeanine_x // Kaus
Beauty1love // TinkerTreas
Detroit // ???
AfricanLady // ???
Tova
mvdbijl // Yoshi
Donja1996
Nicky91
xxpetraxx // noox
Joy_Mennings // idylle
noox
Lau07
Drico // Joy_Mennings
Sem_
Kiimm_ schreef:Ons pakket is net binnen. 1 ding weet ik zeker, het is een doos van Barkking![]()
[ Afbeelding ]
Vraag aan mijn SS. Kan het pakket wachten tot kerstavond of moet het vanwege de inhoud of ongeduld al eerder open gemaakt worden?
EmptyWords schreef:Kiimm_ schreef:Ons pakket is net binnen. 1 ding weet ik zeker, het is een doos van Barkking![]()
[ Afbeelding ]
Vraag aan mijn SS. Kan het pakket wachten tot kerstavond of moet het vanwege de inhoud of ongeduld al eerder open gemaakt worden?
Kun jij zolang wachten dan?
Kiimm_ schreef:Ons pakket is net binnen. 1 ding weet ik zeker, het is een doos van Barkking![]()
[ Afbeelding ]
Moeilijkmaar ik ben met kerst zo'n principe geval. Als het kan wacht ik met kerstcadeaus ook tot kerst