Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau07 schreef:Ik las net dat PostNL al best wat vertragingen heeft met bezorgen, dus sommige pakketten zullen een paar extra dagen op zich laten wachten denk ik.
daffodil schreef:Oh das echt vervelend, ik heb echt een schat van postnl. Die weet ook precies dat ik alles regel met die van 2 huizen verder. Doet nooit moeilijk en levert altijd af. Ik vind dat echt goud!
josewoos schreef:Wij hebben ook een hele lieve bezorger van PostNL
Maar dat het langer kan duren klopt wel ja, behalve als je een pakket naar Moestuin in België verstuurd

nu daar gaan we

Citaat:Ontvanger naam // secret Santa naam of ??? wanneer je het niet weet.
Vb: Pietje puk // Winnie the Pooh
Luna2006
Kiimm_
xLaraaj // Zoe_97
NorwayFjord // yvetjes
cursebreaker
Eloya // Candalisa
Kaus
StonedRomy // Oshaa
Sastaic // Eloya
Nynkster
Daffodil // xxpetraxx
Josewoos
MarlindeRooz
Moestuin // Josewoos
8nnemiek
Candalisa // Sem_
Zamora
theadora99
Seven
Yvetjes // Drico
Idylle
Oshaa
Zoe_97 // NorwayFjord
Tinkertreas
Zozenn
Bonna
X_Jeanine_x // Kaus
Beauty1love // TinkerTreas
Detroit // ???
AfricanLady // ???
Tova
mvdbijl // Yoshi
Donja1996
Nicky91
xxpetraxx // noox
Joy_Mennings // idylle
noox
Lau07
Drico // Joy_Mennings
Sem_
Kiimm_ schreef:Ons pakket is net binnen. 1 ding weet ik zeker, het is een doos van Barkking![]()
[ Afbeelding ]
Vraag aan mijn SS. Kan het pakket wachten tot kerstavond of moet het vanwege de inhoud of ongeduld al eerder open gemaakt worden?
EmptyWords schreef:Kiimm_ schreef:Ons pakket is net binnen. 1 ding weet ik zeker, het is een doos van Barkking![]()
[ Afbeelding ]
Vraag aan mijn SS. Kan het pakket wachten tot kerstavond of moet het vanwege de inhoud of ongeduld al eerder open gemaakt worden?
Kun jij zolang wachten dan?
maar ik ben met kerst zo'n principe geval. Als het kan wacht ik met kerstcadeaus ook tot kerst
Kiimm_ schreef:Ons pakket is net binnen. 1 ding weet ik zeker, het is een doos van Barkking![]()
[ Afbeelding ]
Moeilijkmaar ik ben met kerst zo'n principe geval. Als het kan wacht ik met kerstcadeaus ook tot kerst