Dat zal wel even wennen zijn. Lijkt me erg moeilijk, afscheid nemen van die kleine leukerds.
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-13 10:12
Nou de ziekenboeg gaat weer goed. Isa rent en vliegt, Valentes staartje staat het grootste gedeelte van de dag weer overeind, Lila is weer beter en er is geen gekuch meer van de beestjes. Ik ben vorige week ELKE dag naar de dierenarts gevlogen met die beesten. Ik heb echt een zenuwinzinking nu. Vorige week begon ik al wat ziekjes te worden maar had ik er nog geen tijd voor, sinds dit weekend écht ziek Zaterdag de hele dag buiten met een familiedag heeft het niet bevorderd. Voelde me al koortsig en slapjes en heb de longen uit m'n lijf gehoest. 't Slaat bij mij altijd meteen op m'n longen. Heb 't weekend zó erg gehoest dat ik nu helemaal geen stem meer heb M'n longen doen zeer, ademen doet zeer, hoesten doet zeer, koorts, etc. JEEJ Ik vul zelf de ziekenboeg even aan Heel handig. Vanmiddag eindgesprek met m'n coach van stage, woensdag 2 sollicitatiegesprekken - handig zo zonder stem!
Hoop dat ik nog ergens wat energie vandaan kan halen voor een fotoshoot met de kleintjes..
roxiie
Geplaatst: 17-06-13 10:13
Nogmaals beterschap Limoen
JolandaS
Geplaatst: 17-06-13 11:02
Wat een ellende zo bij elkaar. Fijn dat het met de beestenboel weer goed gaat. Beterschap voor jou!
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-13 22:01
De laatste fotoshoot.. Geen topfoto's, niets wilde meewerken. Kunnen ze nou niet even meewerken als baasje ziek is? Etters! Nou goed, er is iig iets
Ze zijn morgen 13 weken. Donderdag brengen we Érzés naar Arnhem, zaterdag vliegen we naar Zaandam om de 2 broertjes weg te brengen, zondag naar Rotterdam om Gioia te brengen en volgende week verhuist Valente naar Stiens. Spannend & druk dus!
Dacht je het ergste gehad te hebben en "even" Iepie op de foto te zetten.. Ho maar. Zo'n slungelige puber van ruim 4kg is niets makkelijker.. Als blikken konden doden...
Maar toen kwamen er snoepjes in beeld. Dan worden we wel weer vrolijk