Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sazsie schreef:Gizmo vannacht weer een bloedneus gehad....
) Veel makkelijker 
werd dus krabben, angstbijten, plassen enz.
SAKKIA schreef:Oh hoe bedoel je dat precies Joolien? Als ik hem in het nekvel pak mag ik hopen dat ie los laat:+
SAKKIA schreef:Oh hoe bedoel je dat precies Joolien? Als ik hem in het nekvel pak mag ik hopen dat ie los laat![]()
Ja hij kan echt woedend worden, vind ik allemaal best maar hij mag onder geen beding aanvallen![]()
Onze andere kat gaat dan gewoon met de rug naar je toen een poosje zitten mokken en prinsessen gedrag vertonen (standje negeer dus) Veel makkelijker
Het is ook wel een beetje de schuld van mijn vriend, want die vond het wel leuk dat ie dat deed toen ie kleiner was. Maar ja kleine poesjes worden groot en als Jack zo'n bui heeft maakt vriendlief zich snel uit de voeten
En het dus al veel verder laat komen dan ik
Hij heeft een gloeiende hekel aan water en bij hem hebben we het dus met zo'n plantenspuit gedaan. Misschien dat dat bij jouw kat ook helpt? 

SAKKIA schreef:In het begin hielp in het nekvel pakken idd wel, maar die reflex is idd een beetje weg en hij kan dan mijn andere hand pakken.
Nu moet ik eerlijk vertellen dat mijn vriend niet zo consequent is als ikEn het dus al veel verder laat komen dan ik
![]()
Meestal zie ik aan zijn ogen wel wanneer hij van plan is aan te vallen en dan duw ik hem bij voorbaat al weg![]()
Hij is heel erg gefixeerd op handen op de een of andere manier, hij doet het namelijk niet met voeten, hij valt echt bewust aan op de handen en polsen......
Dominant ding ..
Hij houdt ook echt vast en begint dan zeg maar te kluiven en soms met zijn achterbenen te trappen.......
Het was een opvangkitten vanuit het asiel en kwam zodoende bij mijn ouders terecht. Daar is hij met twee andere kittens opgegroeid, maar dus wel zonder moeder.
en waarom dan je handen - omdat hij dat als een bek ziet..
en nog kan je haar niet oppakken en vindt ze een aantal zaken eng. Haar aankijken als je op haar afkomt bijvoorbeeld, als ik over haar heen kijk of een paar keer met mijn ogen knipper vindt ze het al veel minder eng.
, werkt super enne ...houdt de ongenonde vliegende beesies weg. Wij zijn er blij mee
. Was zijn afweermeganisme (emotioneel verwaarloost) alleen niet handig
) en hem eens goed bij nekvel pakken, plat drukken en billekoek geven
. Ben wat dat betreft vd ouderwetse stempel gezien beesten: mij pijn doen, ik jouw pijn doen.
Evelienepien schreef:Joolien: nog even een vraagje aan jou![]()
Hoe gaat het nu met je?
Ik hoop dat je hopeloos verliefd gaat worden

(hele discussies al over gehad)
De andere kittens waren hem te druk en zodra het spel echt ruig werd wilde hij niet verder spelen.
Ben niet snel bang dat ik hem pijn doe ofzo want dat valt over het algemeen wel mee.
die hem uiteraard greep daarna heeft hij het ook niet weer gedaan) A.s. maandag wordt hij gecastreerd