Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sazsie schreef:Gizmo vannacht weer een bloedneus gehad....
SAKKIA schreef:Oh hoe bedoel je dat precies Joolien? Als ik hem in het nekvel pak mag ik hopen dat ie los laat:+
SAKKIA schreef:Oh hoe bedoel je dat precies Joolien? Als ik hem in het nekvel pak mag ik hopen dat ie los laat![]()
Ja hij kan echt woedend worden, vind ik allemaal best maar hij mag onder geen beding aanvallen![]()
Onze andere kat gaat dan gewoon met de rug naar je toen een poosje zitten mokken en prinsessen gedrag vertonen (standje negeer dus) Veel makkelijker
Het is ook wel een beetje de schuld van mijn vriend, want die vond het wel leuk dat ie dat deed toen ie kleiner was. Maar ja kleine poesjes worden groot en als Jack zo'n bui heeft maakt vriendlief zich snel uit de voeten
SAKKIA schreef:In het begin hielp in het nekvel pakken idd wel, maar die reflex is idd een beetje weg en hij kan dan mijn andere hand pakken.
Nu moet ik eerlijk vertellen dat mijn vriend niet zo consequent is als ikEn het dus al veel verder laat komen dan ik
![]()
Meestal zie ik aan zijn ogen wel wanneer hij van plan is aan te vallen en dan duw ik hem bij voorbaat al weg![]()
Hij is heel erg gefixeerd op handen op de een of andere manier, hij doet het namelijk niet met voeten, hij valt echt bewust aan op de handen en polsen......
Evelienepien schreef:Joolien: nog even een vraagje aan jou![]()
Hoe gaat het nu met je?