Mayling27 schreef:Ja ik was net al aan het rond kijken. Zag er eentje in Sittard, zag er heel leuk uit..
maar moet eerlijk zeggen, dat ik konijnen uit de opvang behoorlijk prijzig vind hoor.. (Bij deze was ik 80 euro kwijt voor 2 konijntjes).
Nu ben ik iemand die graag beestjes uit een opvang nog een kans geef op een goed leven. Maar met zulke prijzen laat het mij (jammer genoeg) wel twijfelen. En ik begrijp dat ze het geld echt nodig hebben, om nog meer opvang te kunnen verrichten. Maar ik denk dat die prijzen mensen ook echt afschrikken...
Bedoel je het dierenhulpcentrum in Born?
Weet niet of je de konijnen binnen wilt houden? Maar de meeste opvangen hebben hun dieren in binnenhokken zitten.
Zelf vind ik het nu eigenlijk niet zo'n gunstige tijd om konijntjes aan te schaffen, daarom hebben we onze verbouwingen ook nu gepland omdat in de winter de meeste opvangen maar weinig konijnen plaatsen.
haha
) 
) ons konijn is laatst gecastreerd dus hijzit nu binnen eerst was hij buiten. Het is nu ongeveer 2 weken later en er ligt dus sneeuw dus we hebben hem even op het sneeuw laten lopen. Dit vondt hij heel leuk dus willen we dit morgen weer doen maar is dit goed voor hem ofniet?

ik mocht mijn eerste konijntje uitzoeken bij een dierenwinkel en koste toen wel 5 gulden. Beestje is wel 15 geworden.
Niet omdat ik denk dat ze niet oud kunnen worden.