trisca schreef:marielle231 schreef:Dit wisten ze wel, zie OP.
Dat hadden ze ooit eens lacherig verteld en hoe ernstig het toen bedoeld was vertellen ze nu pas... Ik wist dus wel dat hij niet lief was geweest tegen een andere pup, maar (daar gaan we weer) wist de omstandigheden niet en stelde zoals ze het vertelde niks voor. Toen ze het na het incident noemde dacht ik echt; oja zoiets hebben jullie weleens genoemd... Echt weten dat hij zoiets zou kunnen doen? Nee als we dat wisten was dier hond nooit op mijn erf bij mijn honden en kids geweest.
Sorry ik nam het letterlijk over van je OP, er word hier ook zoveel bijgeschreven had niet gezien dat je het al had uitgelegt

Puppen kunnen heel hard gaan, zo heb ik zelf dus gezien, gat in het lichaam en nu een flinke bult met pus.
Dus pups kunnen echt zo spelen, wel vind ik dat als ze te hard gaan jij de grens moet leggen.
Verder kinderen en honden kun je niet met elkaar vergelijken kwa agressie.
De ene hond is alleen mens agressief ander weer hond agressief en weer een ander wel beide.
Maar begrijp wel dat je angst hebt dat er wat met je kinderen zou gebeuren.
Hoelang kende hij jou honden al? vanaf pups af aan?
Meende te lezen dat hij wel vaker kwam?
dus misschien zag hij jullie terrein als zijn eigen en wilde hij het beschermen?
Zijn ze trouwens al naar de dierenarts geweest?
Hier in de buurt is pas geleden nog een sharpei doorgeslagen, honden kwam ze zoiezo al niet in de buurt maar wel mensen en er zijn er verschillende gegrepen, na onderzoek bleek dat ze een tumor in het hoofd had zitten.
Arme ding was net 1.5 jaar oud, ze is trouwens ingeslapen, want veel konden ze er niet meer aan doen.

maar toch ga ik het niet uitproberen.