Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki__ schreef:Hier even een vraagje! De mijne staan sinds kort op KVV. Gaat prima, alleen nu het volgende probleem
Momenteel eten ze smuldier, ik voer rond de 1000/1100 gram per dag. Nu is smuldier natuulijk verpackt in 400 grams verpakkingen. Ze krijg hier s'ochtends en s'avonds eten.
Om te zorgen dat alles goed ontdooit is, wil ik eigenlijk s'avonds hun voer voor de volgende dag alvast scheiden (dus porties maken), zodat je daar s'ochtends niks meer aan hoeft te doen.
Hartstikke slim bedacht natuurlijk, maar die krengen zijn niet door midden te krijgen! Hoe doen jullie dat? In porties verdelen? En dus de bevroren hompen vlees afbreken?
Nikki__ schreef:Hier even een vraagje! De mijne staan sinds kort op KVV. Gaat prima, alleen nu het volgende probleem
Momenteel eten ze smuldier, ik voer rond de 1000/1100 gram per dag. Nu is smuldier natuulijk verpackt in 400 grams verpakkingen. Ze krijg hier s'ochtends en s'avonds eten.
Om te zorgen dat alles goed ontdooit is, wil ik eigenlijk s'avonds hun voer voor de volgende dag alvast scheiden (dus porties maken), zodat je daar s'ochtends niks meer aan hoeft te doen.
Hartstikke slim bedacht natuurlijk, maar die krengen zijn niet door midden te krijgen! Hoe doen jullie dat? In porties verdelen? En dus de bevroren hompen vlees afbreken?
Charlot schreef:ik zal er nog even verder over lezen en nog wat dingen bijkopen. geen probleem. ik heb nog plaats in diepvries.
witchy6 schreef:Charlot schreef:ik zal er nog even verder over lezen en nog wat dingen bijkopen. geen probleem. ik heb nog plaats in diepvries.
ja met een diepvries van 208 L ..... heb je plaats genoeg... hihi.... en dat voor 1 hond, hier heeft Bumper 1,5 la in de vriezer. ga morgen eens kipkarkas voeren, moet ik dat nog stuk maken of juis niet
ik hoor het wel
darwin schreef:Is Rodi trouwens een slecht merk, want ik vind die "hamburgers" op zich wel makkelijk om te voeren.