Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:55

Fijn dat de eigenaresse nu hier haar verhaal kan doen en ons precies up to date kan houden.
Helaas woon ik aan de andere kant van het land en is zoeken geen optie maar mocht er iets zijn wat ik kan doen dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:58

Kijk dit is goed om te lezen.
Fijn dat je zelf nu ook je zegje kunt doen en ons op de hoogte kunt houden.
Kon me al niet voorstellen dat er een of ander vreemd verhaal achter zat dan dat wat Group ons teeds vertelde.
Die geruchten kunnen dus god zij dank naar het land der fabelen!
Group heeft ons hier steeds netjes op de hoogte gehouden van alles.
Ik hoop zo enorm dat Beans hoe dan ook weer terecht komt.
Ik weet hoe het voelt als je je dier kwijt bent en je weet niet waar en hoe die eraan toe is.
Ik kan gezien de afstand weinig doen dan enkel aan haar te denken en te proberen wat positief energie te sturen in gedachten.
Ik duim voor jou en Beans en iedereen die er zo nauw bij betrokken is dat we vandaag of morgen een hele fijne update zullen krijgen.
Geef de moed niet op!!!! :(:)

rina

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 02:06

Beans fijn dat je zelf je verhaal doet hier op Bokt.

Maar ik wil je nogmaals op het hart drukken ook verderop in Duitsland de asiels, dierenartsen, opvanghuizen politie, hondenfokkers ed te contacten. Als Beans nu al 11 dagen niet gezien is, is imo de kans groot dat ze toch verderop is gegaan. Mocht ze noordelijker komen (ik zit op hoogte van Emmen, Emsland) weet hier nu niemand iets van haar en dat ze gezocht wordt.

En mocht je willen, ik kan je nog wat links sturen naar sites in Duitsland (verkoopsites) waar je haar evt als gezocht op kan zetten.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 08:14

Ik ben een stille meelezer en wil toch iedereen heel veel sterkte wensen.
Geweldig dat er zoveel mensen mee willen helpen.

Het adresje waar Beans het langst is geweest, weten deze mensen ervan?
Heeft ze daar misschien nog een vriendje zitten waar ze erg goed mee overweg kon?

Misschien is het mogelijk dit vriendje te "lenen" en mee te nemen naar het gebied waar Beans moet zijn?
En wie weet komt ze daar op af.

Het is maar een idee hoor ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:34

Zou het een idee zijn om de media op te zoeken???
Stel dat het echt waar is dat mensen haar in huis hebben genomen!?! (en mochten ze dat niet willen melden, is er misschien wel een oplettende buur die haar dan op het nieuws/t.v. heeft gezien en dat dan meldt?!?!?!?)

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 09:45

Beste Niek,

fijn, dat je hier eindelijk je eigen verhaal kan doen.
En wat een verhaal....

Ik hoop toch zo dat Beans gevonden wordt, want als ik het zo lees verdiend deze hond echt een goed leven bij jouw!

Helaas woon ik niet in dat gedeelte van het land en kan ik nix doen, behoudens duimen, duimen en nog eens duimen.

Maar idd, zou misschien een oproep via hart van nederland een optie kunnen zijn?
of ben je dan bang dat er teveel mensen op haar af gaan?

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 10:27

Lieve Niek,

Wat heeft Beans in jou een fantastisch baasje gevonden. Ik hoop toch zo dat ze weer veilig bij jullie thuis komt. Ze verdient het om nog vele jaren met jullie gelukkig te zijn. Helaas woon ik helemaal in het zuiden en kan dus niets voor je betekenen. Ik leef wel met jou (en natuurlijk je broer want voor hem moet dit ook verschrikkelijk zijn) mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:05

yvette_alert schreef:
update Yvet voor op de site:

Ach of je het nu knechtjes noemt ( wat voor mij geen nare betekenis heeft maar kennelijk voor sommige wel) of assistenten.....

Er was een vraag of ik nog ging zoeken. Ik heb geen idee waar ik zou moet zoeken.

De 23ste heb ik de hond gezien net voor het spoor waar Kaylee op zat uit rennend. Dat was zeer zeker niet de het reutje wat later gevonden is.

Eerder de 23ste was Niek ook minuten lang overtuigd dat ze haar hond zag maar dat bleek toen Niek rustiger was en uit kon leggen waar ze de hond zag te gaan om 1 van onze speurhonden, ook een lichte golden. Zo zie je maar hoe snel vergissingen zijn gemaakt, ook door eigenaren. begrijpelijk want je wil zo graag je hond zien dat een vergissing snel gemaakt is.

Daarnaast zijn er meer dieren vermist waarvoor aanvragen zijn om te speuren. Die heb ik de afgelopen tijd op een lager pitje gezet omdat er grenzen zijn aan onze tijd en wat de honden aan kunnen. Ik ga deze meldingen nalopen en kijken waar we hulp kunnen bieden. Voor straks staat er al wat gepland.

groeten,

yvet

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:21

Hart van Nederland.. is die al geïnformeerd??
Dan bereik je een groot publiek!
Ook in Duitsland.

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:25

Wow Niek wat een verhaal zeg! Dit moet echt een behoorlijk slopende tijd voor jou zijn! Ik vind het echt heel dapper van je en elke hond verdient zo'n baasje als jij ;)
En Yvette, ook jou werk wordt hier op bokt zeker bewondert! :j Super wat iedereen hier op bokt voor Beans doet!
Als de nieuwe flyers op bokt worden gezet, zou ik dus wel willen flyeren tussen Ootmarsum en Oldenzaal? Helaas ben ik vandaag ziek, maar aangezien ik wel in de buurt woon wil ik ook graag iets kunnen betekenen voor Beany :)
Ik hoop dat ze snel gevonden gaat worden.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:33

jentel schreef:
Ook in Duitsland.

Al lang, is ook beschreven ergens rond 22 januari denk ik, dus tig paginas terug.

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:34

group1850 schreef:
jentel schreef:
Ook in Duitsland.

Al lang, is ook beschreven ergens rond 22 januari denk ik, dus tig paginas terug.

Geen reactie van terug gekregen?

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:35

maar?? Is er nog een reactie dan van hun kant??

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:40

een ding wat ik nu dan even niet meer volg, aangezien er dus ook "valse" meldingen waren. liep beans nou wel of niet goed en is ze erg veel magerder geworden of lijkt ze zichzelf goed te kunnen redden?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 12:45

Ze is vuil, vermagerd en loopt moeizaam.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:06

renske_13 schreef:
jentel schreef:
Ook in Duitsland.

Geen reactie van terug gekregen?

Hun laatste reactie was dat ze de naam en het telefoonnummer van de eigenaresse wilden hebben en die heb ik dus doorgegeven, verder nooit meer wat van gehoord en heb ze nog wel gemailed of ze iets voor Beans wilden doen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:13

Dat heb ik al wel vaker gehoord van HvN, dat ze je het idee geven er wat mee te willen doen om vervolgens niets meer te laten horen, erg jammer!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:41

:j
En als ze dan even de moeite zouden nemen om in het ieder geval te melden dat ze niets met jouw aanmelding doen.... :(
Persoonlijk zou ik echt proberen haar ergens op t.v. te krijgen!! Stel dat ze echt ergens in huis zit?!?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:47

Straks als Beans gevonden is (en ik hoop dat dat gebeurt, en snel ook) dan wil HvN wrs maar wat graag een reportage doen, want dat klinkt mooi he 'Hond na ruim 5 weken weer terug bij baasje' >;) maar nu is het ze waarschijnlijk niet spannend genoeg..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:42

En regionale zenders?

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:56

Ja regionale zenders is ook wel een goed idee.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:19

Is het geen idee dat wij allemaal een mail gaan sturen aan programma's zoals HvN en RTL Boulevard?

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:29

easygoing schreef:
Is het geen idee dat wij allemaal een mail gaan sturen aan programma's zoals HvN en RTL Boulevard?

Misschien dat dat ze wel wakker schudt? :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:32

Ik stem voor!!
(ben ook bang dat regionale zenders niet heel veel bekeken worden?!)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:43

Regionale zenders zijn ook zeker van belang, eigenlijk is alles van belang zolang er mensen maar alert gemaakt worden.
Hoe denkt het baasje van Beans hierover? En zijn er nog programma suggesties?