Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvette_alert schreef:update Yvet voor op de site:
Ach of je het nu knechtjes noemt ( wat voor mij geen nare betekenis heeft maar kennelijk voor sommige wel) of assistenten.....
Er was een vraag of ik nog ging zoeken. Ik heb geen idee waar ik zou moet zoeken.
De 23ste heb ik de hond gezien net voor het spoor waar Kaylee op zat uit rennend. Dat was zeer zeker niet de het reutje wat later gevonden is.
Eerder de 23ste was Niek ook minuten lang overtuigd dat ze haar hond zag maar dat bleek toen Niek rustiger was en uit kon leggen waar ze de hond zag te gaan om 1 van onze speurhonden, ook een lichte golden. Zo zie je maar hoe snel vergissingen zijn gemaakt, ook door eigenaren. begrijpelijk want je wil zo graag je hond zien dat een vergissing snel gemaakt is.
Daarnaast zijn er meer dieren vermist waarvoor aanvragen zijn om te speuren. Die heb ik de afgelopen tijd op een lager pitje gezet omdat er grenzen zijn aan onze tijd en wat de honden aan kunnen. Ik ga deze meldingen nalopen en kijken waar we hulp kunnen bieden. Voor straks staat er al wat gepland.
groeten,
yvet
renske_13 schreef:jentel schreef:Hart van Nederland.. is die al geïnformeerd??
Dan bereik je een groot publiek!
Ook in Duitsland.
Geen reactie van terug gekregen?