Adil18 schreef:pharagirlke schreef:Jep,haar ouders waren nog sympathiek geweest, die hadden alleen een schadevergoeding en een muilkorf geëist
Zelfs dat hadden ze van mij niet gekregen hoor![]()
Ik vind het wel sneu, maar het is mijn grond. Ik zorg ervoor dat onze honden alleen in onze tuin kunnen zijn. Komt er een kat in de tuin kan ie rennen voor z'n leven en hopen dat hij levend er vanaf komt...
Mijn hond heeft dus ooit een kat gegrepen in eigen tuin. Mijn hond was niet lief en zou ook wel kinderen gaan bijten, want het lijntje katten-kinderen was maar heel kort. Yeah right.
Overigens, als de eigenaar mij verantwoordelijk had willen stellen, had mijn hond gewoon nooit wat gedaan. Een kat in mijn tuin? Welke dan? Ik weet van niks hoor!
KiWiKo schreef:van mij mogen alle katten buiten en struinen waar ze willenintresseert me helemaal niks, mijn katten lopen ook buiten en komen ook bij de buren. Nou heb ik het geluk dat mijn buren mijn katten erg lief vinden, ze zijn welkom daar. Maar zouden mijn buren er last van hebben dan zet ik de tuin zo af dat ze er niet meer uit kunnen, heel simpel
![]()
Stel dat een van mijn katten in de tuin van een andere buur komt en hun hond verscheurt mijn kat, dan ben ik intens verdrietig........ maar daar kan mijn buur niks aan doen, dan moet ik ze maar in mijn eigen tuin houden.
Als mijn katten hier op het dijkje lopen waar alle parkbewoners hun honden uitlaten, en het gaat verkeerd is dat ook MIJN probleem......
en als de kat van de buren in mijn tuin komt en mijn honden eten het dier op is het de buren hun probleem.......... zo zie ik het
Buiten het feit dat ik nog niet begrijp dat je je kat aan al die gevaren blootstelt, ben ik het wel met je eens.
haar ouders waren nog sympathiek geweest, die hadden alleen een schadevergoeding en een muilkorf geëist
intresseert me helemaal niks, mijn katten lopen ook buiten en komen ook bij de buren. Nou heb ik het geluk dat mijn buren mijn katten erg lief vinden, ze zijn welkom daar. Maar zouden mijn buren er last van hebben dan zet ik de tuin zo af dat ze er niet meer uit kunnen, heel simpel 
Sorry dat dat zo over kwam.