website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:53

Megamutsj schreef:
Waarom zou ik Tong uitsteken trek me er weinig van aan. Als mensen bang zijn voor mijn hond moeten ze dat zelf weten, ik weet wel beter.

kijk zo moet je dus ook denken...... Haha!
laat maar babbelen.... als jij maar beter weet toch Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:53

Nou topic staat hier vol met dreigementen, lopen moeilijk te doen met emails, terwijl ze hem of haar gewoon op kunnen bellen, telefoonnummer staat er gewoon inclusief naam en adres.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:05

Chiqa schreef:
Nou topic staat hier vol met dreigementen, lopen moeilijk te doen met emails, terwijl ze hem of haar gewoon op kunnen bellen, telefoonnummer staat er gewoon inclusief naam en adres.

echt krom he Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:14

D'rom weet ik ook vrijwel zeker dat het een kind betrefd van nog geen jaar of 7 wat een domeintje heeft gekocht op de naam van pa. Knap stom om ze je privé gegevens ten grabbel te gooien.
Eens kijken of die bokker hier een bezoekje daar brengt.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:28

Chiqa schreef:
D'rom weet ik ook vrijwel zeker dat het een kind betrefd van nog geen jaar of 7 wat een domeintje heeft gekocht op de naam van pa. Knap stom om ze je privé gegevens ten grabbel te gooien.
Eens kijken of die bokker hier een bezoekje daar brengt.

Is dit nou op mij gericht of wat ?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 01:43

Citaat:
Elke 21 dagen wordt er een Amerikaan door een pitbull gedood.

Staat in de site... Er waren in 2008 ongeveer 23 fatale aanvallen in amerika (dus noord en zuid amerika)... En ik ga er niet vanuit dat die allemaal door pitbulls zijn gedaan Knipoog duidelijk zetten ze enkel die dingen neer om mensen af te schrikken en de angst alleen maar groter te maken.

Citaat:
In het verleden waren er meerdere klachten over de honden geweest omdat ze huisdieren van de buren hadden aangevallen. (De ouders van Cheyenne dachten waarschijnlijk dat de honden hooguit de kindertjes van de buren zouden opvreten, dus namen ze geen maatregelen.)

Staat over een meisje die dood is gegaan... Dit kun je toch niet sirrieus nemen? Knipoog zij denken égt met hun achterlijke hooft dat élke pitbulleigenaar hun honden heeft als wapen.. Duidelijk een vorm van manisch of paranoia...

Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken, het is duidelijk dat de maker van deze site geen verstand heeft van leven en samenleven en het respecteren en accepteren dat je niet alles over 1 lijn kan strijken. Duidelijk een minder hoog IQ en overduidelijk weinig verstand van égte dierenliefde. Dit was wat ik erover heb te vertellen, niets meer of minder, ben idd benieuwd naar het motief van de makers, maar laat mijn dag hierdoor niet verpesten. Alle bull-achtige honden die ik ken, zijn allemaal lompe honden, bang voor een keffertje, kunnen slapen met een kat. Dont Judge dogs by its breed...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 02:39

Ik lees dit topic nu pas en heb even op 'de site' gekeken, wat een vreselijke site is dat zeg. Ik heb bijna een jaar geleden een schotse terrier geadopteerd en dat was in het begin echt geen lieverdje hoor. Toen wij hem meenamen hadden ze ons gewaarschuwd hem aan de lijn te houden omdat hij agressief zou zijn tegen andere honden en niets was minder waar. Het gaat nu wel beter maar wat ik wil zeggen is dat elk dier net zoals elk mens goede en slechte kanten heeft. Een pitbull moet je niet alleen met een kind laten maar dat zou ik met mijn hond ook niet doen al is die echt superlief voor kinderen. Jammer dat mensen die fout maken en de honden er de dupe van worden.

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:57

Het zijn ook niet de honden, het zijn de (sommige) eigenaars. Mensen die heel stoer willen lijken maar in feite de moed hebben van een druif.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:57

als je een hond nodig hebt om je stoer te voelen is er wel iets goed mis met je.

en niet alleen een pitbull niet alleen met een kind laten,andere honden ook niet.
altijd er zelf bijzijn.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:09

Snoevie schreef:
als je een hond nodig hebt om je stoer te voelen is er wel iets goed mis met je.
.

En een hond te hebben voor je veiligheid ?

Nee weet het antwoord wel :+ , en ben blij met het feit dat mijn kerel in het donker toch echt wel indruk maakt want hier wonen hele rare gasten.
Maar idd het is jammer dat er mensen zijn die het als verlengstuk gebruiken en geen echte liefhebbers zijn.
Want feit is dat je bijvoorbeeld op forums en clubdagen dat soort " stoere" idioten niet ziet :n

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:11

mjaaa oke,maar je neemt de hond toch niet alleen daarvoor?
maar met stoer bedoel ik de gastjes die het alleen intressant vinden een pitbullachtige te hebben voor het stoer zijn.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:14

nee hoor ;)
ik was al 6 jaar fan van het ras en had al een teefje gehad samen met mijn ex
riep altijd dat als ik weer een grote hond nam dat het een BM zou zijn
en ik roep dat nog steeds voor mijn eventuele volgende hond ;)
Ik ben dan ook echt een liefhebber, bekers en t-shirt met foto's van BM ,lid van de club, clubdagen aflopen enz enz
MAAR ik ben wel heel NU ik in deze gore rotbuurt woon dat hij er is!
Hij garandeerd namelijk echt wel mijn veiligheid hier,hou hem gewoon bij me aan de lijn maar ik word gelukkig hier niet lastig gevallen omdat ze erg onder de indruk zijn van hem (omdat hij zo groot is)
en ja ik zeg eerlijk,daar maak ik als (zwangere) vrouw toch wel misbruik van

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:21

natuurlijk dat snap ik ook best hoor!
ik bedoelde alleen dat je denk ik toch niet als eerste reden daarom je hond kiest.

een hond trekt je aan(hoop ik)vanwege natuurlijk de raskenmerken,maar ook het karakter.
en soms héb je gewoon iets met een bepaald ras.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:55

de boodschap van deze wazige site is me duidelijk,vind alleen de manier waarop de uitspraken gedaan worden mbt de pittbull-achtige te triest voor woorden. Deze site is gewoon in elkaar geflanst door een persoon die zeer veel wrok(haatgevoelens) heeft naar de Pittbull-achtigen. :(:)

Wij hebben zelf ook 2 Am staffords teefjes thuis, en we houden er zeer zeker rekening mee dat ze wat volhardende kunnen zijn dan een gemiddeld anders ras,maar vooralsnog blijven het dieren, die alleen in de verkeerde handen tot moordwapens kunnen dienen.
Zo baasje zo hondje dus..en inderdaad er lopen zat gekken rond die zelf niet in staat zijn zich te verdedigen en hiervoor maar een hond als verlengstuk voor zichzelf voor aanwenden. ;(

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:02

Hoi iedereen wilde al eerder reagaren maar mocht nog niet (eerst 50 nuttige posten plaatsen)

Heftig onderwerp dit en best wel beetje jammer dat het af en toe zo fel word.
Laat toch gaan de idioot van die site, zo bereikt hij alleen maar wat de bedoeling is, de buul opjutten, tss hoe zielig ben je dan?
Mijn broer heeft een pitbull achtige en als iemand ooit die hond een haar zou krenken, ik zou niet voor me zelf instaan, Broer is de liefste hond van de wereld, zelfs als mijn Jack russels (die zijn pas fel) bijten doet hij niets, de grootste sul van de wereld en zulke domhoofden hebben een mening over zon hond?
Oftewel, doortrekken die loosers.

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:53

Deze site neem ik als trotse bezitter van twee am-staff reutjes, dus echt totaal niet serieus! Ik vind het ronduit lachwekkend en het is opgezet door iemand die natuurlijk totaal geen verstand heeft van honden. Ach ik heb mijn oudste staffie al negen jaar, van pup af aan en die heeft nog nooit wat gedaan, zo ook met mijn zeven jaar oude staffie, niets geen kwaad in. Daarentegen heb ik ook een jack-russel reutje van vier jaar en dat kleine schattige hondje :P is soms zo fel als maar zijn kan en probeert ook regelmatig mijn staffie van zeven jaar te pakken, die dus vervolgens niets terug doet, de slimmert. Tevens heb ik nog een chihuahua reutje, jaja ik heb vier honden, die dus ook echt niet het kaas van zijn brood laat eten, geloof nou maar niet dat die staffies er ook ooit maar over nagedacht hebben om iets tegen hem te beginnen, ze kunnen nog geen brokje uit zijn bak bemachtigen, dan hangt meneer zo in hun lip :+
Dus ach, neem het lekker met een hele grote korrel zout allemaal, je weet toch wel beter.

Groetjes Thessa