Megamutsj schreef:Waarom zou iktrek me er weinig van aan. Als mensen bang zijn voor mijn hond moeten ze dat zelf weten, ik weet wel beter.
kijk zo moet je dus ook denken......

laat maar babbelen.... als jij maar beter weet toch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Megamutsj schreef:Waarom zou iktrek me er weinig van aan. Als mensen bang zijn voor mijn hond moeten ze dat zelf weten, ik weet wel beter.
Chiqa schreef:Nou topic staat hier vol met dreigementen, lopen moeilijk te doen met emails, terwijl ze hem of haar gewoon op kunnen bellen, telefoonnummer staat er gewoon inclusief naam en adres.
Chiqa schreef:D'rom weet ik ook vrijwel zeker dat het een kind betrefd van nog geen jaar of 7 wat een domeintje heeft gekocht op de naam van pa. Knap stom om ze je privé gegevens ten grabbel te gooien.
Eens kijken of die bokker hier een bezoekje daar brengt.
Citaat:Elke 21 dagen wordt er een Amerikaan door een pitbull gedood.
Citaat:In het verleden waren er meerdere klachten over de honden geweest omdat ze huisdieren van de buren hadden aangevallen. (De ouders van Cheyenne dachten waarschijnlijk dat de honden hooguit de kindertjes van de buren zouden opvreten, dus namen ze geen maatregelen.)
Snoevie schreef:als je een hond nodig hebt om je stoer te voelen is er wel iets goed mis met je.
.