Little_Gift schreef:Wat lief die foto en wat een lekker ruime comfortabele hoek!
Zie dit zoveel liever dan al die branches!
Bedankt! Ik heb ook wel benchen hoor, een hele verzameling want verkopen is zonde en soms zijn ze handig. Ik heb echter ook 4 puppy rennen en gebruik zelf die voornamelijk ivm veel groter maar ook veel minder lawaai. Heb een hekel aan honden die ingeblikte sardientjes zijn
ik kreeg van een fokker (niet de fokker van de pup hoor) commentaar dat hij nooit zindelijk zou gaan worden omdat ik een bench had van 87 cm lengte voor in de auto en voor s nachts de klein opgezette pup ren van 80 bij 160 cm. Nou hij heeft 1x (na zwemmen in de zee) s nachts een ongelukje gehad maar verder keurig droog. Je hoeft pups niet klein op te sluiten.
Nu zit Gabber natuurlijk op mijn 4 werkdagen s nachts en dan overdag ook nog zo'n 5 a 7 uur (afhankelijk wanneer mijn man thuis komt) in de ren. Dan wil je echt geen bench want totaal heb je het dan over zeker 12 uur opgesloten zitten. Prima ivm z'n groeipijn maar niet wat ik zou willen haha. We moeten echter ook geld verdienen en ik werk vanuit huis en zo niet dan zijn de honden bij de oppas.
Zo liggen ze nu en ik ben elke 2 uur even bij ze. Rond de middag ook even wandelen en als ik er ben lopen ze los en kunnen ze drinken...anders zwembad in huis
We hebben ook wel ideaal ingericht huis beneden hoor voor zo'n hoek te creëren! In mijn flat had ik voor hun een eigen slaapkamer. Ook rondom panelen om de muren en plinten te beschermen. De gewone deur eruit en paneel van ren met deur in deurgat. Had daar ook een camera op hangen. Ik was maar alleen en zo konden ze toch veilig wat bewegen en doen.