Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:42

Little_Gift schreef:
Wat is Yara knap! Ik vind ze altijd zoooo mooi in die kleur <3

Elmo ook uiteraard hoor, mooi stevig uitgegroeid <3

dierenfan schreef:
Gefeliciteerd met Yara! Wat een prachtige pup en tja als je ergens helemaal voor valt dan is wat anders kiezen mega lastig he! Jaren geleden zou ik ook een Yara krijgen. Echter aan de hand van pup testen werd het Yaro :D

Dank jullie!
Tja het karakter vd SBT is gewoon geweldig en past goed bij ons :j en vooral Elmo & Yara <3 (zijn niet verliefd ofzo :P )

We hebben ook naar asielhonden / herplaatsers gekeken maar de ene rugzak was nog groter dan de ander ;(

Hahaha Dierenfan, die ene letter is ff niet n groot verschil _O- maar Yaro is ook n mooie en leuke naam je hebt n goede smaak :)) :D !

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:46

juval schreef:
Jip gaat hartstikke goed, hij groeit als kool! Gisteren zijn 9 weken prikje gehaald.

Ik kreeg de vraag of een van de pups die vorige week zijn vertrokken in september een nachtje mag komen logeren. Ik ben heel benieuwd hoe mijn honden daarop gaan reageren. Pup is dan 3 weken bij de nieuwe eigenaar. Heeft iemand daar ervaring mee?
Mijn honden zijn dus oma, moeder en Jip. Pup die komt logeren is een zusje van Jip, dus dan ook een week of 12.

Wat een droppie is Jip <3
Onze pup is met een week of 11 ook bij zijn mama en oom wezen logeren. Mama moest er bij aankomst weinig van hebben, maar na een poosje vond ze het toch een leuk speelmaatje. Geloof alleen niet dat ze echt doorhad dat het haar kind was.
Ook met zijn broertje spelen gaat altijd heel goed, die woont dichtbij dus spreken we wel eens mee af.
Moet wel goed komen denk ik :j

Gefeliciteerd Susanne en MissYvette!