Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pinacolada schreef:Wij hebben sinds 4 weken een kruising Jack Russel pup, heerlijk zo’n klein vrolijk ding.
Onze andere honden krijgen ‘s morgens Darf brokken en ‘s middags lotgering. Puppy krijgt puppybrokken maar wil enorm graag vlees.
Nu weet ik dat de meningen verdeeld zijn over zowel brok als vlees voeren, maar weet iemand van jullie hoe dat met een puppy zit?
dierenfan schreef:Helaas heb ik mijn eerste pup met groeipijn getroffen. Beste om dadelijk dan farmina voor de volwassen hond te kopen? Hij zal dan ruim 5 maanden zijn voor ik over stap gezien ik ook deels vers voer gaan de brokken niet zo heel snel. Hij krijgt nu CBD olie. Ik heb met 1 broertje contact en die heeft het nog erger helaas. Iemand nog andere waardevolle tips? Ik durf lastig supplementen te voeren. Bang voor onbalans in het lijf. Hoewel in de puppy kvv al glucosamine toegevoegd is heb ik begrepen
Konstantine schreef:Ach wat waardeloos dierenfan. Ik wist niet dat dit kon, is het chronisch, of gaat het over als ze klaar zijn met groeien?
KimD schreef:Ik zou het niet onderschatten en zeker proberen het zo snel mogelijk onderdrukken, anders zit je straks met een gillende hond. Een kennis had dit en dat is alles behalve prettig, die had overigens ook veel meer restricties, die pup mocht zeker geen 45 minuten per dag bewegen.
Deze pup heeft een hele poos in een grote bench gezeten om de ruimte heel erg te beperken.
kiwiwitje schreef:Wat fijn!
Je zou evt nog wat meer smaken af kunnen wisselen en een voeding van bijv pens er tussen of als aanvulling ivm calcium.hoewel premix ben ik nooit zo fan van 1-2 diersoorten als enige te voeren.
Ik voer de pup hier kivo puppy (rund kip, rund eend)
En vul dat aan met kivo vismix,pens en 5 diersoorten. En dogmeat, uit mn hoofd prestige 5,deluxe 5(of de andere 5 diersoorten) en de 4 diersoorten.
Op de puppy worsten na, krijgen de volwassen honden t zelfde. En daarnaast nog een brok maaltijd(pup en volwassen)
Ik wissel ook graag merken en smaken af. Dus ook meerdere 4-5 diersoorten