griebels schreef:Misschien eens lezen wat er bij 'onder andere' staat...
Met de petitie ondertekenen steun je die baasjes....hier een stukje uit de petitie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Misschien eens lezen wat er bij 'onder andere' staat...
griebels schreef:Maakt niet uit wat voor verhaal de hond heeft, hij had niet ZO mogen reageren. Een keer bijten is gewoon hondengedrag maar dit is moordgedrag en dat mag niet
slimmerik schreef:griebels schreef:Misschien eens lezen wat er bij 'onder andere' staat...
Met de petitie ondertekenen steun je die baasjes....hier een stukje uit de petitie:
Es79 schreef:griebels schreef:Maakt niet uit wat voor verhaal de hond heeft, hij had niet ZO mogen reageren. Een keer bijten is gewoon hondengedrag maar dit is moordgedrag en dat mag niet
Maar dat moordgedrag hebben ze vaak wel als ze er eenmaal achteraan gaan.
Ze blijven vasthouden, het is gewoon een spelletje voor ze.
griebels schreef:Je vergeet de rest gewoon? Je leest alleen wat je wilt lezen...
slimmerik schreef:griebels schreef:Je vergeet de rest gewoon? Je leest alleen wat je wilt lezen...
De rest gaat wel maar als mensen hier hun handtekening aan geven dan steunen ze ook de baasjes en daar word ik kotsmisselijk van.
griebels schreef:Dan zet ik mijn trots wel ff opzij hoor als ik daar de rest wel mee steun...
slimmerik schreef:Griebels : stel dat de petitie nu was tegen het doodknuppelen van zeehondjes... maar dat erbij zou staan dat je ook te doen hebt met de dragers van de zeehondenbontjassen....
Zo zie ik deze petitie...
poes schreef:Het ding is, kijk, ik snap dat het voor die baasjes emotioneel zwaar is. MAAR met een petitie wil je wettelijke steun krijgen voor baasjes, terwijl de wet ook zegt dat die baasjes maar de regels zouden moeten volgen, en dat is idd krom.
slimmerik schreef:Nee dan teken je niet voor de zeehondjes maar ook voor de rijke wijven in die bontjassen....
Ik zou dan eisen dat dat eruit gehaald werd....
griebels schreef:slimmerik schreef:Nee dan teken je niet voor de zeehondjes maar ook voor de rijke wijven in die bontjassen....
Ik zou dan eisen dat dat eruit gehaald werd....
kwestie van prioriteiten stellen... voor mij zijn dat de honden.
En dat jij dat anders ziet wil niet zeggen dat je mij hierin over hoeft te halen want dat lukt je niet
Mijn mening is mij ook goud waard
griebels schreef:wat jij wilt...
poes schreef:Maar het gaat niet om prioriteietn, het gaat om wat de wet uitstraalt. Waarom in godsnaam een petitie indienen die smeekt om steun voor eigenaren die zelf in de fout gaan? Dat ze steun halen bij hun vrienden ok, maar dat de overheid nog gaat zeggen dat ze slachtoffer zijn van hun eigen fout is toch een beetje te gek.
katiavl schreef:griebels en leed dat veroorzaakt word bij de baasjes is steun aan eigenaren, het zou door baasjes moeten zijn:)
En leed dat veroorzaakt word bij baasjes is er alles behalve een veroordeling naar. Dat is eerder arm baasje.. en dat vind ik inderdaad bah